اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرماندار کنگاور تشریح شد

اقدامات شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کنگاور

فرماندار کنگاور اقدامات انجام شده توسط شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور در 6 ماهه نخست سال‌جاری را تشریح کرد.

اقدامات شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کنگاور

حشمت‌الله عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور از اجرای بیست طرح، توسط شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور در 6 ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

عزیزی با تاکید بر اینکه اولویت این ستاد بر پیشگیری است، ادامه داد: 13 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و هفت طرح ارتقای امنیت اجتماعی از جمله مواردی است که علاوه بر طرح‌های متعدد کنترل و پایش محورهای مواصلاتی شهرستان در نیمه نخست امسال انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار مرکز دولتی و آزاد برای کمک به ترک اعتیاد بیماران در کنگاور فعال هستند، افزود: پذیرش بیماران پرخطر، بانوان و بیماران معرفی شده از مراکز سایر شهرستان‌ها در این مراکز بدون نوبت انجام می‌شود.

به گفته رئیس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کنگاور، ماهانه به‌طور متوسط بیش از 500 بیمار در مراکز ترک اعتیاد شهرستان کنگاور تحت درمان قرار دارند.

این مسئول عنوان کرد: آموزش مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، پرسنل ادارات، دانش‌آموزان مقاطع متوسطه و مربیان و اولیای آنان، از جمله اقدامات پیشگیرانه‌ای است که توسط ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور به‌ صورت مستمر اجرا می‌شود.

عزیزی عنوان کرد: تجهیز و تشدید بازرسی در ایستگاه شهید زنگنه به‌عنوان ورودی اصلی شرق استان، تداوم اجرای طرح پاک‌سازی مکان‌های آلوده مانند کیوسک‌ها، کافه‌های سنتی و منازل مشکوک، جمع‌آوری معتادان کارتن‌خواب و تحویل آنان به مراکز نگهداری از جمله مهم‌ترین مصوبات شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور بوده است.

فرماندار کنگاور انجام فعالیت‌های فرهنگی نظیر برپایی نمایشگاه عکس به‌منظور آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان و دانشجویان و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع اعتیاد در سطح مدارس را از دیگر مصوبات شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگاور اعلام کرد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول