اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسرکشور

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس قرچک برگزار شد

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی همزمان با سراسرکشور در مدارس شهرستان قرچک برگزار شد.

انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در مراسمی باشکوه و با حضور مسئولان شهرستان انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در دبیرستان نمونه ارشاد قرچک برگزار شد.

نایب مرادی رئیس شورای اسلامی قرچک، هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک و احمد قهاری معاون پرورشی و تربیت بدنی قرچک و محمد نصیری مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش دراین مراسم حضور داشتند و دانش‌آموزان با انتخاب نمایندگان خود در شوراهای دانش‌آموزی، در اداره مدرسه خود مشارکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک در این مراسم با تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر گفت: امروز نعمت ولایت بزرگترین و مهم‌ترین نعمتی است که خداوند متعال به ما شیعیان هدیه کرده است و ما باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم و مهم‌ترین وظیفه ما در عصر حاضر پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه است تا بتوانیم انشا‌الله این کشور را به صاحب اصلی آن امام عصر (عج) تحویل دهیم.

هوشنگ کولیوند افزود: شوراهای دانش‌آموزی فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان عزیز در مدارس مسئولیت‌پذیری را تمرین کنند و خودشان را برای اداره کشور در آینده نزدیک آماده کنند.

کولیوند ادامه داد: هدف از برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی آماده‌سازی دانش‌آموزان برای جامعه‌پذیری و تمرین مشارکت اجتماعی و استفاده از توانمندی‌های مختلف دانش‌آموزان به مثابه منابع انسانی در اجرای برنامه‌های درسی و ایجاد روحیه مسئولیت‌پذیری و مشارکت دانش‌آموزان و همچنین تمرین کار گروهی و آمادگی دانش‌آموزان برای ایجاد سازمان‌های کار آفرین است.

نایب مرادی،‌ رئیس شورای اسلامی قرچک نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد امسال، از دانش‌آموزان خواست تا با شورای شهر شهرستان قرچک در ارتباط باشند و مشکلات و پیشنهادات خودشان را برای آبادانی شهرستان به اعضای شورا انتقال دهند.

انتهای پیام/2462/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول