اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3 آبان صورت می‌گیرد

برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در آبیک

چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان آبیک همزمان با سراسر کشور در روز جمعه سوم آبان ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی در روز جمعه سوم آبان ماه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان آبیک، 13 نفر از 240 مسئول هیئت‌های مذهبی نامزد شده‌اند که از این تعداد، هفت نفر زن و شش نفر مرد هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: 240 هیئت مذهبی مجوزدار در شهرستان آبیک وجود دارد که از این تعداد 80 هیئت مذهبی متعلق به بانوان و مابقی متعلق به آقایان است.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان آبیک در روز جمعه این هفته بیان کرد: در این روز مسئولان 240 هیئت مذهبی شهرستان آبیک با حضور در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی، از 13 نفر نامزد شده برای چهارمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی، هفت نفر را به عنوان عضو اصلی و دو نفر را به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک برای هیئت‌های مذهبی که فاقد مجوز هستند، در آینده نزدیک مجوز لازم را صادر می‌کند.

بنابر این گزارش، شورای هیئت‌های مذهبی منتخب شهرستان آبیک در شورای هیئت‌های مذهبی مرکزی استان قزوین حضور یافته و یک نفر را به عنوان رئیس به شورای هیئت‌های مذهبی مرکزی اصلی به تهران معرفی می‌کنند تا در جریان برنامه‌های مختلف مذهبی و دینی هیئت‌های مذهبی کشور قرار گرفته و آن فعالیت‌ها و برنامه‌ها در استان و شهرستان‌ها جاری شود.

شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان آبیک فعالیت‌های مذهبی، فرهنگی و دینی واگذار شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی را در طول سال اجرا می‌کنند.

گفتنی است، انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی هر چهار سال یک‌بار در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول