اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشگین‌شهر:

مشگین‌شهر را با تلاش اعضای شورای شهر آباد می‌کنیم

شهردار مشگین‌شهر گفت: در تعامل و همکاری با شورای شهر و تلاش اعضای شورا مشگین‌شهر را آباد می‌کنیم.

مشگین‌شهر را با تلاش اعضای شورای شهر آباد می‌کنیم

اکبر آذرمی بعد از انتخاب خود به عنوان شهردار مشگین‌شهر در اولین گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توفیق خدمت به مردم مشگین‌شهر را به عنوان شهردار به اینجانب عطا کرد و این اتفاق را به فال نیک گرفته و آن را نعمتی عظیم برای خود می‌دانم.

وی ادامه داد: با همکاری و خدمت صادقانه و مجاهدانه اعضای شورای اسلامی مشگین‌شهر و در راس آن مردم شهرستان مشگین‌شهر به دور از هر‌گونه رفتارهای سیاسی و جناحی پاسخ اعتماد شورای اسلامی شهر مشگین‌شهر را در انتخاب بنده به عنوان خادم مردم خواهم داد.

شهردار مشگین‌شهر یادآور شد: با توکل به خداوند و پشتوانه مسئولان شهرستان همه توان خود را صرف عمران و آبادانی این شهر خواهم کرد.

آذرمی گفت: با کمک و همفکری اعضای شورای مشگین‌شهر برنامه‌های متعدد و مختلفی برای زیباسازی و عمران شهری دارم که این برنامه‌ها را اجرایی کرده و مشگین‌شهر را بیش از پیش آبادتر خواهیم کرد.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: از خدمات شهرداران گذشته این شهرستان که تمام توان خود را صرف عمران و آبادانی کردند نیز تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر آذرمی متولد سال 51 در شهرستان مشگین‌شهر است که مدرک کارشناسی ارشد عمران با گرایش راه و ترابری از دانشگاه تربیت مدرس دارد.

وی عضو سازمان نظام مهندسی استان اردبیل پایه یک نظارت و دارای پروانه محاسبات؛ پروانه ترافیک و مدیر‌عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کاروان ساخت مشگین‌شهر است.

آذرمی مجری 55 پروژه بزرگ به صورت قرار‌دادی با وزارت‌های مختلف بوده است که از جمله آنها می‌توان به نیروگاه زمین گرمایی مشگین‌شهر اشاره کرد.

وی از کارشناسان رسمی دادگستری استان اردبیل بوده و در دانشگاه‌های مختلف در دروس مربوط به عمران در حال تدریس است.

در کارنامه اکبر آذرمی معاونت عمرانی شهرداری مرکز استان لرستان به مدت سه سال نیز دیده می‌شود و سه سال نیز به عنوان مدیر و مشاور در وزارت راه و ترابری فعالیت داشته است.

انتهای پیام/62009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول