اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نشست شورای شهر بوشهر با طعم فوتبال/ اختلاف‌نظر فوتبالی‌های شورای شهر

نشست شورای شهر بوشهر تحت‌الشعاع مسائل و مشکلات دو تیم فوتبال پرطرفدار بوشهر قرار گرفت.

نشست شورای شهر بوشهر با طعم فوتبال/ اختلاف‌نظر فوتبالی‌های شورای شهر

به  گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اکبر شمسا، عضو شورای شهر بوشهر و از مربیان باسابقه فوتبال سه‌شنبه‌شب در نشست شورای شهر بوشهر با بیان اینکه نابودی فوتبال بوشهر نابودی ورزش استان را به دنبال دارد، گفت: به خاطر بی‌پولی املاک باشگاه ایرانجوان را به فردی داده‌اند که برایشان درآمدزایی کند.

عضو شورای شهر  بوشهر با بیان اینکه 2250 متر از زمین باشگاه ایرانجوان به مالک خصوصی داده شده است، ادامه داد: این قسمت از زمین ایرانجوان به خاطر اینکه دست یک فرد است، حالت مالکیت به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه نباید برای اسپانسری باشگاههایمان املاک آنها را در اختیار اسپانسرها بگذاریم، افزود: هنوز معلوم نیست این باشگاه 2250 متر زمینش به نام اسپانسر شده است یا نه؟ این در حالی است که اسپانسر باشگاه این موضوع را تکذیب کرده است.

شمسا با بیان اینکه ایرانجوان در سال گذشته در بالای جدول بوده، اذعان کرد: ایرانجوان سال گذشته به دلایلی نتوانست صدر جدول را حفظ کند و امسال نیز با این تفاسیر نتایجی خوب برایش رقم خورده است.

وی با بیان اینکه سود حاصل از تملک زمین‌های ایرانجوان باید به مردم و هواداران برسد، افزود: باید به این مسئله رسیدگی شده تا حداقل تکلیف مالکیت ایرانجوان هم مشخص شود.

حمایت نایب رئیس هیئت فوتبال بوشهر از اسپانسر ایرانجوان

ندا عبدالله‌زاده، نایب رئیس هیئت فوتبال بوشهر و عضو شورای نیز با شمسا مخالفت کرد و گفت: با وجود اینکه صحبت‌های آقای شمسا را تا حدودی قبول دارم، اما باید وضعیت مالی ایرانجوان را در نظر بگیریم.

عضو تیم ملی فوتبال بانوان ایران اذعان کرد: اگر سال گذشته اسپانسر مورد بحث شما نبود، وضعیت ایرانجوان هم مثل شاهین می‌شد.

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه باید از کسانی که از خودشان مایه می‌گذارند دفاع کنیم، متذکر شد: خیلی سال است که از مربیان غیربومی استفاده کرده و به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و فقط سرمایه‌هایمان از استان خارج شده‌اند و بهترین کار اسپانسری باشگاه شخص دهقان بود.

وی با بیان اینکه باید تعامل خوبی برای این مورد برقرار شود، افزود: دهقان سال گذشته یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه‌های ایرانجوان را پرداخت کرد تا ایرانجوان توانست به این جایگاه برسد.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه خود باشگاه این پیشنهاد را به دهقان داده تا با زمین باشگاه سرمایه‌گذاری کند، ابراز کرد: هیچ‌کس در شرایط بحرانی به ایرانجوان کمک نکرده و تنها کسی که در این شرایط سخت حمایت بزرگی در حق این باشگاه کرد آقای دهقان بود.

انتهای پیام/66006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول