اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:

مسابقه دانشجویی عکس عاشورایی برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از برگزاری مسابقه عکس عاشورایی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان اردبیل خبر داد.

مسابقه دانشجویی عکس عاشورایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، اکبر قاسمی اظهار داشت: این مسابقه دانشجویی با هدف پاسداشت اندیشه شهیدان کربلا و ایجاد نگاه موشکافانه و عمیق به فرهنگ و اندیشه عاشورایی در عموم مردم و به ویژه دانشجویان و هنرمندانی که به خلق آثاری ارزشمند اندیشیده‌اند، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در سه محور اصلی برگزار می‌شود، یادآور شد: این محورها شامل آئین، رسوم و سنن معنوی عزاداری، شیوه‌های عزاداری و دنیای مدرن و المان‌های بصری عزاداری در زندگی امروزی خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به اینکه قبل از برگزاری اختتامیه، کارگاه نقد و بررسی محورهای مسابقه و بخش تولیدی اجرایی می‌شود، گفت: آثاری که دیدگاه انتقادی، نوآور و اندیشه‌ورزانه داشته باشند مورد استقبال جشنواره خواهند بود و 30 اثر برگزیده همزمان با اختتامیه در نمایشگاهی به معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

قاسمی مهلت ثبت نام در این مسابقه را 9 آبان ذکر کرد و ادامه داد: روز شنبه 12 آبان ماه کارگاه نقد و بررسی برگزار می‌شود و تلاش خواهد شد تا با بهره‌گیری از نظرات دانشجویان،اساتید عکاسی و کارشناسان مذهبی مباحث مربوط به محورهای مسابقه را مدنظر قرار داد.

این مسئول تصریح کرد: علاقه‌مندان تا روز 30 آبان مهلت دارند نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه مسابقه اقدام کنند و با بررسی آثار رسیده اختتامیه و نمایشگاه نیز روز 26 آذر ماه برگزار خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل دبیرخانه این مسابقه را بر عهده دارد، افزود: در برگزاری این مسابقه فرهنگی حوزه هنری اردبیل، تبلیغات اسلامی استان و دانشگاه محقق اردبیلی همکاری و مشارکت دارند.

قاسمی گفت: هنرمندان شرکت کننده باید عکس‌های تهیه شده را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به آدرس دفتر فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی ارسال و یا با تلفن 5510500 تماس بگیرند، ضمن آنکه می‌توانند به سایت‌های www.jdard.ir و www.artardabil.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/62005/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول