اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کرج:

شورا و شهرداری با تعامل در مسیر خدمات‌رسانی به مردم حرکت کنند

سرپرست فرمانداری کرج گفت: شورا و شهرداری با تعامل بیشتر در مسیر خدمات‌رسانی به مردم حرکت کنند.

شورا و شهرداری با تعامل در مسیر خدمات‌رسانی به مردم حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی اسدیان ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار ماهدشت کرج اظهار کرد: باید هر روز به سمت توسعه و آبادانی پیش رفته و مسیرهای تحول و خدمات‌رسانی را فراهم کنیم.

وی افزود: این مهم تنها زمانی محقق می‌شود که مسئولان در دستگاه‌های مختلف با هم تعامل داشته باشند و با همکاری و همدلی مسیر تحولات در استان البرز را فراهم کنند.

این مسئول با تأکید بر این‌که اعضای شورا و شهرداران باید با حفظ وحدت و همدلی برای توسعه و عمران شهر گام بردارند، افزود: تنها با وحدت در بین مسئولان است که عمران، پیشرفت و کارهای بزرگ فرهنگی انجام می‌شود.

مصطفی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر ماهدشت نیز طی سخنانی اظهار کرد: برای توسعه بیشتر نیازمند تعامل و وحدت هستیم لذا بیش از پیش بر این مهم تأکید داشته و در نظر داریم با همکاری با یکدیگر روند توسعه شهر را پیش ببریم.

حمید میرزایی شهردار جدید ماهدشت نیز طی سخنانی ضمن اشاره به برنامه‌های خود افزود: بسترهای خدمات‌رسانی بیشتر در ماهدشت فراهم می‌شود.

وی گفت: توسعه فضاهای سبز، پارک‌ها و بوستان‌ها، توجه به مبلمان شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توسعه خدمات از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول