اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه ولایت در خدابنده

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: به مناسبت دهه ولایت مسابقات ورزشی مختلف در سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه ولایت در خدابنده

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های دهه ولایت شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه ناحیه خدابنده برنامه‌های مختلفی در طول این مدت برگزار می‌کند.

وی بازسازی واقعه غدیر در محل پادگان قدس سپاه خدابنده را از برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و افزود: این واقعه در روز پنج شنبه دوم آبان ماه جاری اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: واقعه غدیر خم یک بار در شهرستان خدابنده و در ساعت 9 صبح دوم آبان ماه اجرا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین پیاده روی خانوادگی در روز دوم آبان ماه جاری قبل از آغاز مراسم بازسازی واقعه غدیر از ساعت 7 تا 9 صبح برگزار می‌شود.

ابراهیمی فضا سازی مناسب سطح شهرستان را از برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و افزود: مسابقه غدیرخم ویژه کارکنان و سربازان سپاه ناحیه برگزار می‌شود.

وی دیدار مسئولان سپاه با خانواده شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت اعلام کرد و بیان داشت: همچنین دیدار و تکریم سادات نیز از برنامه‌های دهه ولایت است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه طلاب و بسیجیان ناحیه روز دوشنبه 29 مهر ماه جاری برای دیدار با امام جمعه در دفتر امام جمعه شهرستان حضور می‌یابند، گفت: حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده به مناسبت دهه ولایت در مدارس شهرستان سخنرانی می‌کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسابقات ورزشی مختلف ویژه کارکنان و پایوران سپاه ناحیه برگزار می‌شود، اذعان داشت: نشست‌های بصیرتی و روشنگری در سپاه ناحیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول