اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه دماوند خبر داد

برگزاری 2 ھمایش بزرگ غدیر ویژه دهه ولایت در دماوند

معاون فرھنگی اجتماعی سپاه شهرستان دماوند از برگزاری دو همایش بزرگ غدیر ویژه دهه ولایت در مجتمع فرهنگی هنری کوثر دماوند خبر داد.

برگزاری 2 ھمایش بزرگ غدیر ویژه دهه ولایت در دماوند

عباس کاظمی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: در این دھه که به نام دھه ولایت نامگذاری شده است، باید چگونگی تبعیت از ولایت برای مردم تشریح شود.

وی با بیان اینکه در این ایام باید ولایت به معنای کامل آن به ھمگان شناسانده شود، گفت: باید بر اھمیت تبعیت از ولایت در این برھه از زمان تاکید بسیار شود.

معاون فرھنگی اجتماعی سپاه شهرستان دماوند تصریح کرد: ستاد دھه ولایت در ناحیه و حوزه‏‌ھای مقاومت شهرستان دماوند تشکیل شده و برنامه‏‌ھای ویژه‌‏ای برای این ایام در نظر گرفته است.

کاظمی با بیان اینکه این برنامه‏‌ها از روز عید سعید قربان با ھدف تکریم و تعظیم ایام‏‌الله دھه امامت و ولایت و ترویج معارف اھل بیت عصمت و طھارت (ع) آغاز شده است، افزود: برنامه‏‌های متنوع دهه ولایت در سطح شهرستان تا پنجشنبه هفته آینده مصادف با عید سعید غدیر ادامه خواهد داشت.

وی آذین‏‌بندی و تزئین پایگاه‌‏ھا و حوزه‌‏ھای مقاومت و بسیج دانش‌‏آموزی مدارس را از جمله این برنامه‏‌ھا خواند.

معاون فرھنگی اجتماعی سپاه شهرستان دماوند اظهار کرد: همچنین دو ھمایش بزرگ غدیر به ھمت بسیجیان و فرماندھان حوزه‏‌ھا و پایگاه‏‌ھا و سرحلقه‌‏ھای طرح صالحین در سالن کوثر برگزار خواهد شد.

کاظمی اجرای برنامه‌‏ھای عقیدتی، بازدید و اردویی در سطح حوزه‌‏ھا و پایگاه‌‏ھای بسیج شهرستان دماوند را از جمله دیگر برنامه‏‌های این هفته خواند.

انتهای پیام/2568/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول