اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

بصیرت و ولایت‌مداری رمز پیروزی ایران در برابر دشمنان است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ارتقای بصیرت و تبعیت از ولایت‌ فقیه رمز پیروزی ایران در برابر دشمنان بوده و است.

بصیرت و ولایت‌مداری رمز پیروزی ایران در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی ظهر امروز در آیین افتتاحیه سومین دوره بصیرت نیروی انتظامی استان قزوین که در حسینیه امینی‌ها برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری دوره‌های بصیرت موجب ارتقای روشن‌بینی کارکنان نیروی انتظامی می‌شود، اظهار داشت: با تحقق این هدف می‌توان دسیسه‌هایی که دشمن در زمینه‌های مختلف طراحی می‌کند، خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام طراحی کرده بودند که مجلس خبرگان رهبری را از بین ببرند، بیان کرد: آنان با اجرای این دسیسه می‌خواستند جایگاه رهبری را در کشور تضعیف کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب با مدیریت مقتدرانه و تدبیر هوشیارانه انقلاب اسلامی را به خوبی در مسیر پیشرفت حرکت می‌دهد، اذعان کرد: دشمنان اسلام تحمل مدیریت ایشان و دیدن رشد جامعه اسلامی را ندارند بر همین اساس نقشه تضعیف رهبری را در کشور طراحی می‌کنند.

اسلامی با بیان اینکه قشرهای مختلف مردم و مسئولان به دشمنان اجازه نمی‌دهند که با اجرای فتنه‌هایی جایگاه ولایت فقیه را در نظام تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: مجتهدان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری با انسجام و وحدت در خدمت مقام معظم رهبری هستند و به کسی اجازه از بین بردن این مجلس را نمی‌دهند.

این مسئول با اشاره به سخن وزیر دفاع اسبق آمریکا مبنی بر اینکه «ایران باید به پنج کشور تجزیه شود»، اظهار داشت: با افزایش دانش بصیرت سیاسی، عقیدتی و معنوی می‌توان چنین فتنه‌هایی را به خوبی خنثی کرد.

امام جمعه شهر تاکستان به موضوع انرژی هسته‌ای در ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا اجازه غنی‌سازی اورانیوم را با سانتریفیوژها به کشور ما نمی‌داد و می‌گفت این کشور نیازی به این سانتریفیوژها ندارد.

اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری با شنیدن این حرف فرمودند دشمن با بیان این حرف کشور ما را چقدر تحقیر کرده است و ایشان در آن زمان در برابر آنان با شجاعت ایستاد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: جوانان دانشمند ایرانی با تلاش و همت توانتسند به ساخت این سانتریفیوژها دست یابند به طوری که امروز هزاران سانتریفیوژ ساخته شده که این موفقیت بزرگی برای کشور به شمار می‌آید.

اسلامی با بیان اینکه افزایش بصیرت و ولایت‌مداری رمز پیروزی ایران در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان بوده است، ادامه داد: قشرهای مختلف جامعه همواره پایبند این دو عامل هستند تا به پیروزی نهایی در برابر آنان برسند.

الگوبرداری از زندگی شهدا راهی به سوی سعادت

این مسئول با بیان اینکه خداوند متعال فقط در خلقت انسان به خودش احسن گفت، بیان کرد: انسان‌ها باید در زندگی با اجرای دستورات و فرامین الهی او را خشنود کنند تا پروردگار آنان را در بهشت برین جا دهد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انسان موجودی ناشناخته است، اضافه کرد: هر انسانی می‌تواند با انتخاب کردن راه درست و غلط سرنوشت خود را بسازد.

اسلامی با بیان اینکه افرادی انتخاب درست را در کسب رضایت پروردگار می‌دانند و در مسیر الهی گام برمی‌دارند، ابراز داشت: این افراد با ارتقای بصیرت و معرفت می‌توانند به کمال انسانی برسند.

این مسئول اضافه کرد: افرادی هم با پرورش هوای نفسانی در مسیر حیوانیت گام برداشته و اعمال ناشایسته حیوانی از او سر می‌زند که جایگاه این افراد در جهنم ابدی است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان‌ها در پیمودن گام در مسیر الهی و حیوانی مختار هستند و هیچ اجباری در کار آنها نیست، اظهار داشت: هر فردی که می‌خواهد در دنیا و آخرت سعادتمند شود در مسیر درست الهی گام بردارد که این مهم با افزایش بصیرت و معرفت مطلوب‌تر محقق می‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس با انتخاب درست در جنگ تحمیلی شرکت کردند و با فدا کردن جانشان توانستند نظام جمهوری اسلامی را در ایران برپا کنند.

این مسئول به شخصیت شهید چمران اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در مورد ایشان فرمودند این شهید به دور از هیاهوی سیاسی به اختیار خود حضور در جبهه‌ها را انتخاب کرد و توانست با انجام اعمال درست به کمال الهی برسد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اکنون قشرهای مختلف جامعه نیز باید از سیره زندگی این شهید الگوبرداری کنند تا بتوانند با رضایت پروردگار به کمال انسانی دست یابند.

انتهای پیام/77009/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول