اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور حکمی

غلامرضا محمدی، رئیس جدید بیمارستان ولایت دامغان شد

با صدور حکمی از سوی مجید جدیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، غلامرضا محمدی به عنوان رئیس جدید بیمارستان ولایت دامغان معرفی شد.

غلامرضا محمدی، رئیس جدید بیمارستان ولایت دامغان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان ظهر امروز در آیین معارفه رئیس جدید بیمارستان ولایت دامغان در سالن اجتماعات این بیمارستان اظهار داشت: در برنامه کاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان پیش‏بینی شده است که در هر شهرستان و از هر رشته، دو متخصص داشته باشیم.

ابوالفضل عبدالله‏پور ادامه داد: این اقدام صورت می‏گیرد تا کمبودی در شهر احساس نشود و شهرستان دامغان در اولویت کاری این معاونت در تامین متخصص مورد نیاز قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: تمام تلاش‏های دانشگاه علوم پزشکی سمنان این است که کمبودها رفع شود و سطح خدمات درمانی و بهداشتی به مردم افزایش پیدا کند.

عبدالله‏پور خاطر نشان کرد: در حل مشکلات بهداشتی و درمانی، مشارکت و همکاری همگانی لازم است و امیدواریم با همیاری همگان و تلاش کادر بهداشتی و درمانی استان سمنان بتوانیم خدمات مطلوب و درخور شأن مردم ارائه کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: توجه به حل مشکلات و رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی بیمارستان ولایت دامغان، یکی از برنامه‏های دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.

عبدالله‏پور ادامه داد: امیدواریم بتوانیم رضایت شهروندان دامغانی را با حل مشکلات و کمبودها جلب کنیم.

انتهای پیام/74002/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول