اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان هشدار داد

خطرات واحد‌های مسکونی روستایی مقاوم‌سازی نشده برای ساکنان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 46 درصد باقیمانده از واحدهای مسکونی روستایی زنجان مقاوم‌سازی نشده است، گفت: این وضعیت خطراتی را متوجه ساکنان می‌کند.

خطرات واحد‌های مسکونی روستایی مقاوم‌سازی نشده برای ساکنان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد حاجی‌زاده امشب در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای احداث واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر اظهار داشت: پروژه‌های مسکن مهر در 14 شهر استان زنجان عملیاتی شده است.

وی با ارائه گزارشی از مراحل مختلف واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و درصد پیشرفت این واحدها افزود: مشکلی در احداث واحدهای مسکن دارای متقاضی در سطح استان زنجان به‌ویژه شهرهای زیر 25 هزار نفر وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده از سال 84 تاکنون برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی اضافه کرد: در حال حاضر 56 درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان مقاوم‌سازی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه 46 درصد باقیمانده از واحدهای مسکونی روستایی مقاوم‌سازی نشده است، تاکید کرد: در صورت بروز حادثه‌ای این عدم مقاوم‌سازی خطراتی را متوجه ساکنان این واحدها می‌کند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی نیازمند همکاری بانک‌ها است، ادامه داد: سه بانک ملی، تجارت و کشاورزی همکاری خوبی را در این زمینه داشته‌اند.

در ادامه جلسه نمایندگان دیگر ارگان‌ها از جمله شرکت‌های خدماتی و بانک‌ها هم گزارش کوتاهی از روند امور در پروژه‌های مسکن مهر ارائه دادند که حکایت از عدم وجود مشکل در ادامه روند احداث این واحدها دارد.

همچنین ناصر نخله مدیرکل ثبت اسناد استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه موفقیت اقدامات انجام شده در مسکن مهر منوط به صدور سند توسط این اداره‌کل است، اضافه کرد: سندهای عرصه و اعیانی اغلب مجتمع‌های احداث شده در مسکن مهر صادر و تفکیک‌های لازم هم انجام شده است.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول