اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح سرشماری کشاورزی زنجان:

طرح آزمایشی سرشماری در «بوغداکندی» زنجان برگزار می‌شود

مجری طرح سرشماری کشاورزی زنجان از اجرای طرح سرشماری آزمایشی در دهستان بوغداکندی خبر داد و گفت: این سرشماری در 14 روستای این دهستان انجام می‌شود.

طرح آزمایشی سرشماری در «بوغداکندی» زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج امین ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان به آغاز طرح آزمایشی سرشماری کشاورزی در زنجان همزمان با سراسر کشور اشاره و اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

وی به استفاده آمار گیران از تبلت در سرشماری کشاورزی آزمایشی اشاره و تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های نوین دقت در جمع‌آوری اطلاعات را افزایش و زمان انتشار نتایج را کاهش می‌دهد.

معاون اداره کل آمار و اطلاعات استان زنجان اضافه کرد: همه فرم‌ها و پرسشنامه‌های سرشماری از طریق نرم‌افزار، پرسشنامه الکترونیکی بر روی تبلت نصب شده و قابل دستیابی است.

مجری طرح سرشماری کشاورزی زنجان از اجرای طرح سرشماری آزمایشی در دهستان بوغداکندی خبر داد و گفت: این سرشماری در 14 روستای این دهستان انجام می‌شود.

امین، آق‌کند، تلخاب، جشن‌سرا، حسین‌آباد، دهشیر اولیا، سعید کندی، سنگر، کاوند، گل بداغی، گل بلاغی، گل‌تپه و گلجه (مرصع) را روستاهایی اعلام کرد که طرح آزمایشی سرشماری کشاورزی در آنها اجرا می‌شود.

وی زراعت، باغداری، تولید گلخانه‌ای، پرورش دام سبک، پرورش دام سنگین، پرورش طیور به روش سنتی، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی یا میگو و پرورش کرم ابریشم را 9 فعالیتی اعلام کرد که سرشماری کشاورزی در مورد آنها انجام می‌شود.

معاون اداره کل آمار و اطلاعات استان زنجان تعداد آمارگیران درگیر در سرشماری آزمایشی کشاورزی زنجان را پنج نفر اعلام و اضافه کرد: چهار نفر از این مجموع به صورت مستقیم در طرح سرشماری کشاورزی مشارکت می‌کنند.

مجری طرح سرشماری کشاورزی زنجان با بیان اینکه هر آمارگیر موظف به جمع‌آوری اطلاعات 500 تا 600 خانوار است، متذکر شد: در زنجان آمارگیری از شهرها انجام نمی‌شود.

امین بر لزوم اطلاع‌رسانی اجرای طرح توسط رسانه‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: همکاری جامعه هدف از الزامات موفقیت این طرح است.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول