اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان خبر داد

انتخاب زنجان به عنوان پایگاه شمال غرب کشور در رشته شنا

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با اشاره به ایجاد پایگاه قهرمانی شنای شمال غرب کشور در زنجان گفت: این انتخاب موقعیت بی‌نظیری را برای زنجان و در مرحله بعد شنای ایران فراهم می‌کند.

انتخاب زنجان به عنوان پایگاه شمال غرب کشور در رشته شنا

اکبر عرب‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نگاه ویژه فدراسیون به استان‌‌‌‌‌های قهرمان خیز مانند زنجان اظهار داشت: مسئولان فدراسیون با برنامه‌ریزی خاص در صدد توجه به این استان‌ها هستند.

وی با اشاره به ایجاد پایگاه قهرمانی شنای شمال غرب کشور در زنجان افزود: این انتخاب موقعیت بی‌نظیری را برای زنجان و در مرحله بعد شنای ایران فراهم می‌کند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان ابراز امیدواری کرد: ایجاد پایگاه قهرمانی شنا در زنجان زمینه رشد شنا در زنجان را فراهم کند.

این مسئول ورزشی تاکید کرد: توجه به زیرساخت‌های ورزشی در زنجان موجبات موفقیت‌های ورزشی را در رشته شنا برای کشور فراهم می‌کند.

عرب‌دوست با اشاره به قهرمانی تیم بزرگسالان واترپلوی ایران در کاپ آسیا اضافه کرد: این موفقیت بعد از چند سال رکود در این ورزش کسب شده که بیانگر موفقیت برنامه‌ریزی‌های  مسئولان فدراسیون برای این ورزش است.

وی از میزبانی زنجان در مسابقات قهرمانی واترپلوی کشور زیر 16 سال خبر داد و گفت: این مسابقات شش آبان ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با اشاره به اعلام آمادگی 12 تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 16 ساله‌های کشور متذکر شد: این مسابقات با حضور تیم‌های طراز اول کشور برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: حضور تیم‌های طراز اول کشور در مسابقات قهرمانی کشور امکان بازی‌های خوبی را برای تیم‌ها فراهم می‌کند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول