اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان

برنامه‌های شهرداری زنجان در دهه ولایت تشریح شد

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان برنامه‌های شهرداری زنجان را در ایام دهه ولایت تشریح کرد.

برنامه‌های شهرداری زنجان در دهه ولایت تشریح شد

ناصر سلطانی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به آغاز مسابقات فوتسال محلات به مناسبت دهه ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: این مسابقات با نام جام امام علی (ع) برگزار می‌شود.

وی تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات فوتسال جام امام علی (ع) زنجان را 60 تیم اعلام و اضافه کرد: این مسابقات تا شب عید غدیر خم ادامه می‌یابد.

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان محل‌های برگزاری مسابقات فوتسال جام امام علی (ع) را سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب، سالن پگاه و سالن کارگران اعلام کرد.

این مسئول برگزاری مسابقات دوومیدانی مسجد تا مسجد را دیگر برنامه ورزشی شهرداری زنجان به مناسبت دهه ولایت عنوان و اضافه کرد: این مسابقه از مسجد جامع آغاز و در مسجد امیرالمومنین خیابان شهید مطهری (فرودگاه) به پایان می‌رسد.

سلطانی‌محمدی تجلیل از کارکنان سادات شهرداری زنجان، مسابقه اذان در بین کارکنان شهرداری‌های استان زنجان و برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای استانی و مسابقات تنیس را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان به مناسبت دهه ولایت اعلام کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری جشن ولایت در زنجان متذکر شد: این برنامه در صورت مساعد بودن شرایط جوی در امامزاده سید ابراهیم و در غیر این صورت در دارالقرآن یا سالن ورزشی امیری برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان تجلیل از حافظان قرآن ویژه کارکنان شهرداری و برگزاری مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان برای کارکنان خود در ایام دهه ولایت اعلام کرد.

این مسئول فرهنگی در امور شهری تاکید کرد: شهرداری زنجان در بازسازی واقعه غدیر خم با مسئولان و ارگان‌های برگزارکننده همکاری می‌کند.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول