اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

زنجان باید روز خاص ملی برای خود داشته باشد

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه نیمی از استان‌های کشور برای خود روز ملی ثبت کرده‌اند، گفت: برگزاری روزهای خاص استان‌ها، در جذب سرمایه‌گذاری و معرفی شهرها نقش مهمی دارد.

زنجان باید روز خاص ملی برای خود داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر صیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به ارائه طرحی از طرف چند نفر از اعضای شورا اظهار داشت: بر اساس این طرح شرایط عزل و انتصاب‌ها در دوره جدید مدیریت شهری از طرف اعضای شورا تعریف و مشخص می‌شود.

وی به محدودیت‌های موجود برای دخالت اعضای شورا در عزل و نصب‌های شهرداری اشاره کرد و افزود: اعضای شورا با تعریف شاخص‌هایی می‌تواند روند را کنترل کند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه نیمی از استان‌های کشور برای خود روز ملی ثبت کرده‌اند، اضافه کرد: برگزاری روزهای خاص استان‌ها، در جذب سرمایه‌گذاری و معرفی شهرها نقش مهمی دارد.

این عضو شورای چهارم زنجان با بیان اینکه از روز برگزاری انتخابات 24 خرداد ماه هر روز به اعضای شورا اعلام می‌شود که طرح جامع حمل و نقل ترافیک زنجان در حال تدوین است، اضافه کرد: پنج ماه از آن تاریخ گذشته ولی هنوز طرحی به شورا حتی برای مشاوره هم ارسال نشده است.

صیدی توسعه خطوط ویژه اتوبوس، تعریف یکپارچه سیستم حمل و نقل و افزایش ایمنی، اصلاحات هندسی، ساماندهی سیستم‌های هوشمند، ارتقای کیفیت در ارائه خدمات، آموزش و فرهنگ‌سازی برای عموم و کاهش آلودگی دیداری و شنیداری را از نکاتی اعلام کرد که تهیه کنندگان طرح جامع ترافیک شهر زنجان باید در نظر بگیرند.

وی به تهیه طرح استراتژیک شهر زنجان اشاره و تصریح کرد:‌ به اعضای شورا گفته شده که این طرح تا آخر آبان ماه نهایی می‌شود در حالی که تهیه‌کننده این طرح فقط یک بار در مورد این طرح به شورا گزارش داده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان اشاره و تصریح کرد: طی یک ماه گذشته اقدامات خوبی در عملیات اجرایی پل سیدالشهدای زنجان انجام شده است.

این عضو شورای چهارم شهر زنجان اضافه کرد: زیر گذار شرق به غرب پل غیر هم‌سطح سیدالشهدای زنجان به زودی آماده افتتاح می‌شود.

صیدی با بیان اینکه احداث سالن ویژه زنجان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: شهرداری باید در مورد برنامه‌های خود در حوزه فصول سرد پیش رو به شورا گزارش‌هایی را ارائه دهد.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول