اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد

جمع‌آوری نذورات قربانی مردم خیر استان زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری نذورات قربانی مردم خیر استان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری نذورات قربانی مردم خیر استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از  روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان زنجان، رضا حسنلو ضمن تبریک عید سعید قربان عید بندگی و تقدیر از مشارکت مطلوب مردم استان در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن عید قربان کمیته امداد طرح جمع‌آوری نذورات قربانی را یک روز قبل از عید سعید قربان و همچنین روز عید قربان اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری نذورات از طریق استقرار پایگاه‌هایی در مساجد، معابر و میادین احشام به منظور سهولت در رساندن نذورات قربانی خیرین و نیکوکاران به نیازمندان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: حاجیانی که به سفر معنوی حج مشرف شده‌اند و همچنین افرادی که نذری در ادای قربانی دارند، می‌توانند نذورات خود را به صورت قربانی زنده، وجوه نقدی یا به صورت گوشت قربانی به هر مبلغ و یا قربانی پس از ذبح را به یکی از پایگاه‌های مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و یا دفاتر این نهاد تحویل دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم به منظور کنترل بهداشتی توسط دکتر دامپزشک، شهرداری‌ها و کشتارگاه‌ها در شهرستان‌ها صورت گرفته است، اذعان داشت: نذورات مردمی با رعایت اصول بهداشتی در بین جامعه هدف کمیته امداد توزیع می‌شود.

این مسئول همچنین به آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات قربانی مردم استان در طول سال نیز اشاره داشت و گفت: این نهاد آمادگی دارد در طول سال به اشکال مختلف از جمله قربانی عقیقه و ... بنا به سفارش صاحب نذر و با رعایت اصول شرعی اقدامات لازم را انجام دهد.

حسنلو در ادامه به تعداد پایگاه‌های این نهاد در راستای جمع‌آوری نذورات قربانی در عید قربان امسال اشاره کرد و اذعان داشت: امسال 93 مسجد آماده دریافت نذورات مردمی در بحث قربانی هستند.

وی همچنین به استقرار 25 پایگاه در معابر استان و همچنین میادین احشام اشاره کرد و تصریح کرد: شماره حساب سیبای 0108640425009 این نهاد نزد بانک ملی نیز به منظور واریز نذورات مردم استان به صورت وجه نقد اختصاص یافته است.

شایان ذکر است، بنا به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان سال گذشته در قالب نذورات قربانی 959 میلیون ریال در استان زنجان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/73003/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول