اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 10،8 میلیارد ریال صدقه در زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از جمع‌آوری 10 میلیارد و 800 میلیون ریالی صدقه در شهرستان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 10،8 میلیارد ریال صدقه در زنجان

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان این نهاد اقدام به اجرای 45 طرح مشارکتی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، تصریح کرد: یکی از عمده طرح‌های اجرایی این نهاد جمع‌آوری صدقات است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 60 هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان وجود دارد، ادامه داد: این صندوق‌ها شامل صدقات بزرگ، کوچک و متوسط است.

پناهی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال 10 میلیارد و 850 میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان جمع‌آوری شده است.

این مسئول در ادامه به محل هزینه‌کرد صدقات نیز اشاره کرد و گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب صدقات در راستای رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و پرداخت کمک هزینه به نوعروسان هزینه می‌شود.

* اعطای تسهیلات واگذاری انشعابات رایگان به تعدادی از خانوارهای زنجانی

وی در ادامه به اقدامات حمایتی کمیته امداد در قبال جامعه هدف این نهاد اشاره کرد و گفت: سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود.

پناهی با بیان اینکه یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان خدمات عمرانی است، افزود: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای ارائه خدمات عمرانی نسبت به واگذاری انشعابات رایگان به مددجویان اقدام می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌های مربوط صورت می‌گیرد، گفت: مددجویان پس از معرفی کمیته امداد با مراجعه به این سازمان‌ها از این نوع تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال 25 خانوار مددجو از تسهیلات انشعابات آب رایگان بهره‌مند شده‌اند، اضافه کرد: همچنین طی این مدت 28 خانوار از تسهیلات انشعابات برق رایگان بهره‌مند شده‌اند.

وی اعطای 41 مورد انشعابات گاز رایگان را نیز از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان زنجانی عنوان کرد و اذعان داشت: در راستای ارائه خدمات مذکور 137 میلیون و 700 هزار ریال توسط این نهاد هزینه شده است.

پناهی در پایان به سایر خدمات عمرانی در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و متذکر شد: ساخت و بهسازی مسکن‌های مددجویی، تعمیر و ساخت سرویس‌های بهداشتی برای منازل مسکونی مددجویان از جمله اقداماتی است که در بخش عمرانی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول