اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان میراث فرهنگی:

آثاری در کشور داریم که می‏توانیم به جهانیان فخر بفروشیم

قائم مقام سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: در کشور آثاری داریم که می‏توانیم به جهانیان فخر بفروشیم.

آثاری در کشور داریم که می‏توانیم به جهانیان فخر بفروشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی حجت ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اظهار داشت: یحیی رحمتی متعلق به استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان تاکنون از وجود مسعود بیات، مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بهره‎مند بوده است، خاطرنشان کرد: وی زحماتی بسیار زیادی را در این زمینه کشیده و با اخلاص عمل کرده است.

قائم مقام سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان زنجان از درایت کافی، سلامت نفس و افق گسترده در همه حوزه‎های میراث فرهنگی برخوردار است، اضافه کرد: با حضور وی در استان زنجان، مشکلی در اداره کل میراث فرهنگی استان پیش نمی‏آید.

حجت با بیان اینکه کارهای زیادی در استان زنجان انجام گرفته، تصریح کرد: ظرفیت‏های استان از آنچه که تاکنون صورت گرفته بسیار بالا است.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان از نظر مختلف یک استان کاملاً استثنائی به شمار می‎رود، ادامه داد: باید قدر این ظرفیت‏ها را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه باید به اشیا و آثاری که به عنوان میراث فرهنگی هستند توجه ویژه‏ای صورت گیرد، یادآور شد: با توجه به اینکه استان زنجان یک استانی است که در آن دین قوت دارد انتظار زیادی از این استان داریم.

قائم مقام سازمان میراث فرهنگی کشور با تاکید بر اینکه با وجود این همه ثروت و میراث فرهنگی، حیف است که به گونه‏‌ای جفا کرده و یک چیز پلاستیکی بی‌ربطی را برای فرهنگ ایجاد کنیم، افزود: این در حالی است که ما در کشور آثاری داریم که می‏توانیم به جهانیان فخر بفروشیم.

حجت با بیان اینکه همه عاشقان میراث فرهنگی باید دست در دست هم و با همکاری شاهد شکفته شدن گلی باشیم که حق استان زنجان است، اذعان داشت: باید میراث فرهنگی استان زنجان به حد تعالی خود برسد.

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات مسعود بیات، مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان، متذکر شد: به آینده استان زنجان امیدوار است.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول