اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید قربان انجام می‌شود

استقرار اکیپ‌های نظارت و بهداشت دام در مناطق مختلف زنجان

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان از استقرار اکیپ‌های نظارتی و بهداشتی در مناطق مختلف استان همزمان با روز عید قربان خبر داد.

استقرار اکیپ‌های نظارت و بهداشت دام در مناطق مختلف زنجان

محمدرشید کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به در پیش بودن عید قربان اظهار داشت: این اداره کل در صدد فراهم کردن زمینه خدمات‌رسانی به همشهریان است.

وی استقرار اکیپ‌های بازرسی قبل از کشتار دام‌های قربانی را از جمله اقدامات پیش‌بینی شده اداره کل دامپزشکی استان زنجان برای عید قربان اعلام کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان اضافه کرد: اکیپ‌های بازرسی برای کشتار دام دو روز قبل از عید قربان در میدان‌های احشام شهرداری زنجان و محل عرضه دام زنده در سه راهی امجدیه مستقر می‌شوند.

این مسئول بازرسی بهداشتی بعد از کشتار در منازل توسط اکیپ‌های سیار دامپزشکی در روز عید غدیر از ساعت هفت صبح تا 12 ظهر را از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده توسط اداره کل دامپزشکی استان زنجان اعلام کرد.

کرمی تصریح کرد: خدمات کشتارگاهی از جمله ذبح، عملیات کشتار تحت نظر بازرسان بهداشتی و شرعی در کشتارگاه صنعتی دام، زنجان مروارید از ساعت هفت صبح ارائه می‌شود.

وی تعداد اکیپ‌های نظارتی و بهداشتی مستقر در مناطق مختلف استان زنجان را 10 اکیپ اعلام و اضافه کرد: 15 اکیپ سیار هم در مناطق مختلف شهری در این ایام ارائه خدمات می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان تعداد دامپزشک‌های ارائه کننده خدمات را در ایام عید قربان 10 نفر عنوان کرد و اذعان داشت: 20 بازرس بهداشت گوشت و پنج ناظر شرعی هم در این روز نسبت به ارائه خدمت به شهروندان اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول