اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس آگاهی زنجان خبر داد

کشف کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی زنجان

سرپرست پلیس آگاهی زنجان با اشاره به کشف محموله قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال گفت: این میزان قاچاق از سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شده ‌است.

کشف کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی زنجان

جعفر رحمتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کشف محموله قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال اظهار داشت: این میزان قاچاق از سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شده ‌است.

سرپرست پلیس آگاهی زنجان با اشاره به ایجاد تور ایست و بازرسی در محورهای استان زنجان افزود: این تورهای ایست و بازرسی به منظور مبارزه با قاچاق اجرا شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: ماموران در ایست و بازرسی به سه خودرو از نوع کامیون و وانت نیسان مشکوک شده و آنها را متوقف کردند که منجر به کشف کالای قاچاق شد.

وی تصریح کرد: بادام زمینی، البسه، پارچه، قهوه و کیف و کفش خارجی اجناس کشف شده از این بازرسی است ضمن اینکه با تلاش ماموران آگاهی خدابنده نیز از پنج خودرو البسه، پارچه و لوازم خانگی قاچاق نیز کشف و ضبط شده است.

سرپرست پلیس آگاهی زنجان از کشف 690 هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد و خاطرنشان کرد: ‌از یک دستگاه کامیون این مقدار سیگار قاچاق کشف و ضبط شده است.

رحمتی از جعل چک توسط فردی که خود را به عنوان فروشنده گندم معرفی ‌کرده بود خبر داد و اضافه کرد: این کلاهبرداری در قبال فروش گندم یک فقره چک دریافت و پس از جعل، آن را وصول می‌کرد.

وی ادامه داد: این فرد در قبال فروش مقداری گندم به مبلغ 6 میلیون و 350 هزار ریال یک فقره چک دریافت و پس از جعل آن به مبلغ 140 میلیون ریال اقدام به وصول آن کرده بود.

سرپرست پلیس آگاهی زنجان گفت: در پی دریافت این خبر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت و جاعل شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های خود به جعل و کلاهبرداری اعتراف کرده و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/2308/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول