اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

عید قربان فرصتی برای خودسازی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: عید قربان فرصتی برای خودسازی است.

عید قربان فرصتی برای خودسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی در جلسه پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان اظهار داشت: باید از همه لحظات زندگی برای شناخت خود و خدا استفاده کرد تا بتوان پله‌های ترقی و سعادت را طی کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از خلقت انسان رسیدن به لقای پروردگار توصیف شده است، اظهار داشت: انسان با شناخت خود و خدا می‌تواند به درجات بالایی دست یابد و این مساله می‌تواند زندگی انسان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: استان زنجان از ظرفیت بالایی برای توسعه فرهنگ دینی برخوردار است و امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین به این هدف مهم دست یابیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه همکاری بسیار خوبی بین اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان و سایر دستگاه‌ها وجود دارد، تصریح کرد‌: این اداره کل تلاش دارد با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به رسالت خطیر خود بیش از پیش جامه عمل بپوشاند.

 خدایی توسعه فرهنگ دینی را وظیفه تک تک شهروندان جامعه اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت‌: با همدلی و همکاری خوب مردم و مسئولان می‌توان به افق‌های بسیار روشنی از توسعه فرهنگی رسید.

گفتنی است، در این جلسه یوسف اماملو معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی‌، قهرمان شجاعی کارشناس طرح و برنامه و حجت‌الاسلام عمران عزتی مسئول امور دفاتر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/2308/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول