اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی خبر داد

رشد 40 درصدی متوفیان تصادفات در خراسان جنوبی

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی تعداد متوفیان بر اثر تصادفات در نیمه نخست سال جاری را 163 مورد عنوان کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 40.5 درصد رشد داشته است.

رشد 40 درصدی متوفیان تصادفات در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن محمدزاده بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم ارتقا و بهره‌برداری از آزمایشگاه آسیب‌شناسی و تکمیل آزمایشگاه سم‌شناسی پزشکی قانونی خراسان جنوبی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال گذشته 6 هزار و 599 مورد معاینات بالینی در پزشکی قانونی خراسان جنوبی صورت گرفته است.

رشد 2.03 درصدی معاینات بالینی پزشکی قانونی

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری نیز هفت هزار و 939 مورد معاینات بالینی در پزشکی قانونی خراسان جنوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 20.3 درصد رشد داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد 33 درصد زنان و 67 درصد مردان مورد معاینه قرار گرفته‌اند.

محمدزاده از وقوع یک‌هزار و 863 نزاع در نیمه نخست سال جاری در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: از این تعداد 35.4 درصد زنان و 64.6 درصد مردان بوده‌اند.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست سال گذشته یک‌هزار و 639 مورد نزاع در خراسان جنوبی اتفاق افتاده بود که این رقم رشد 13.7 درصدی را در سال جاری نشان می‌دهد.

مصدومیت بیش از یک‌هزار نفر در تصادفات خراسان جنوبی

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با بیان اینکه مصدومان ناشی از تصادف در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 28.1 درصد افزایش یافته است، متذکر شد: در شش ماهه نخست سال جاری یک‌هزار و 636 نفر در حوادث رانندگی خراسان جنوبی مصدوم شده‌اند.

محمدزاده تعداد متوفیان بر اثر تصادفات در نیمه نخست سال جاری را 163 مورد عنوان کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 40.5 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: بیشترین تصادفات در محورهای طبس، نهبندان و قاین اتفاق افتاده است.

معاینه 272 جسد در پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با بیان این‌که در شش ماهه نخست سال جاری 272 جسد در پزشکی قانونی خراسان جنوبی معاینه شده است، اذعان داشت: در شش ماهه نخست سال گذشته 225 جسد توسط این سازمان معاینه شده‌اند.

محمدزاده یادآور شد: تعداد اجساد معاینه شده در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل آن 20.9 درصد رشد داشته است.

وی 31.2 درصد از این اجساد را مربوط به زنان و 68.08 درصد آن را مربوط به مردان عنوان کرد.

تشکیل 44 کمیسیون پزشکی

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با بیان اینکه 44 مورد کمیسیون پزشکی در شش ماهه نخست سال جاری تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: تعداد این کمیسیون‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.3 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/69022/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول