اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی خبر داد

افزایش 4.2 درصدی فوتی‌های تصادفات در مرداد‌ماه

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی از افزایش 4.2 درصدی فوتی‌های تصادفات استان در مرداد‌ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش 4.2 درصدی فوتی‌های تصادفات در مرداد‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی پزشکی قانونی خراسان جنوبی، حسن محمدزاده اظهار کرد: تعداد کل متوفیان ناشی از حوادث رانندگی مرداد‌ماه امسال در استان خراسان جنوبی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4.2 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد متوفیان ناشی از تصادفات ارجاعی به پزشکی قانونی استان در مرداد‌ماه سال جاری 25 نفر است که از این تعداد 16 نفر مرد و 9 نفر زن هستند.

*کاهش 23.4 درصدی مصدومان ناشی از تصادفات

مدیر‌کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی یادآور شد: در مردادماه امسال 151 نفر از هموطنان نیز در حوادث رانندگی مصدوم شدند که 114 نفر از آنان مرد و 37 نفر زن بودند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 23.4 درصد کاهش داشته است.

محمدزاده تصریح کرد: از کل فوتی‌های تصادفات ترافیکی در مرداد‌ماه امسال که 25 مورد بوده 14 مورد در جاده‌های برون شهری، سه مورد در جاده‌های درون شهری و شش مورد در جاده‌های روستایی و خاکی و دو مورد در جاده‌های برون استانی رخ داده است.

وی افزود: بیشترین تصادفات منجر به فوت در روز 21 مرداد‌ماه با هشت متوفی به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول