اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی خبر داد

مراجعه 1211 نفر به دلیل نزاع به پزشکی قانونی خراسان‎جنوبی

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: در چهار ماهه نخست امسال یک‎هزار و 211 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان خراسان جنوبی مراجعه کردند.

مراجعه 1211 نفر به دلیل نزاع به پزشکی قانونی خراسان‎جنوبی

به گزارش خبرگزای فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی خراسان جنوبی، حسن محمدزاده اظهار داشت: از مجموع مراجعان نزاع به پزشکی قانونی خراسان جنوبی طی چهار ماهه نخست امسال 774 نفر مرد و 437 نفر زن بودند.

وی ادامه داد: در چهار ماهه نخست سال گذشته تعداد 702 نفر از مراجعان نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مرد و 374 نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی افزود: در تیر‎ماه سال جاری نیز آمار مراجعان نزاع 335 مورد بوده است که از این تعداد 205 نفر مرد و 130 نفر زن به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‎اند که تیرماه بیشترین آمار نزاع در چهار ماهه نخست امسال را به خود اختصاص داده است.

محمدزاده گفت: در چهار ماهه نخست امسال یک‎هزار و 211 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعین نزاع یک‎هزار و 76 نفر بوده، 12.5 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/69008/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول