اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

35 نقطه آلوده در درمیان پاکسازی شد

فرماندار درمیان گفت: طی اجرای 6 مرحله عملیات پاکسازی، 35 نقطه آلوده این شهرستان در تابستان سال جاری از وجود قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر پاکسازی شد.

35 نقطه آلوده در درمیان پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: 87 کیلوگرم انواع مواد مخدر در تابستان سال جاری طی پنج مرحله کنترل راه‌های مواصلاتی شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه 320 متهم دستگیر و به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

فرماندار درمیان گفت: طی اجرای شش مرحله عملیات پاکسازی، 35 نقطه آلوده شهرستان در تابستان سال جاری از لوث قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر پاکسازی شد.

*انهدام 4 باند توزیع‌کننده مواد مخدر در درمیان

براتی همچنین با اشاره به انهدام چهار باند توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 18 بیمار مبتلا به اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد شهرستان موفق به ترک شده‌اند.

وی یادآور شد: اعتیاد بلای خانمان‌سوزی است که کانون خانواده‌ها را در هم شکسته و سبب نابودی موقعیت اجتماعی افراد می‌شود، همچنین اقتصاد و نیروی کار کشور را با بحران مواجه می‌کند.

*رشد 20 درصدی کشفیات مواد مخدر

فرماندار درمیان خاطر نشان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 20 درصد رشد داشته است.

براتی یادآور شد: تثبیت اشتغال، توجه به منابع عظیم و فرصت‌های موجود در درمیان به ویژه در نوار مرزی مهم‌ترین راه کاهش مصرف مواد مخدر در این شهرستان بوده که تحقق این امر نیازمند جدیت و تعامل بیشتر دستگاه‌های متولی است.

وی بر مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان در اطلاع‌رسانی از مضرات اعتیاد و پیشگیری از گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه شد.

انتهای پیام/69017/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول