اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

158 میلیون تومان برای مبارزه با بیماری‌های دامی در درمیان هزینه شد

فرماندار درمیان گفت: در نیمه نخست سال جاری مبلغ 158 میلیون و 392 هزار تومان برای مبارزه با بیماری‌های دامی و واکسیناسیون دام‌های شهرستان هزینه شد.

158 میلیون تومان برای مبارزه با بیماری‌های دامی در درمیان هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در دیدار با کارکنان دامپزشکی شهرستان درمیان اظهار داشت: در شهرستان مرزی درمیان تعداد 176 هزار و 996 رأس دام سبک و 2 هزار و 82 رأس دام سنگین توسط دامداران و عشایر شهرستان نگهداری می‌شوند.

وی، با بیان این‌که 100 درصد دام های سبک و سنگین شهرستان در مقابل بیماری‌های مشترک دام و انسان واکسینه شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر مجوز جوجه‌ریزی برای مرغداری‌های غیر مجاز شهرستان صادر نمی‌شود.

فرماندار درمیان از فعالیت دو واحد دامداری سنگین در شهرستان خبر داد و افزود: در نیمه نخست سال جاری تعداد 2 میلیون و 720 هزار و 515 قطعه جوجه‌ریزی در 278 مرغداری شهرستان صورت گرفت که از این تعداد یک میلیون و 535 هزار و 100 قطعه از طیور تولیدی و 433 رأس دام سبک و سنگین شهرستان درمیان به شهرستان‌های استان و استان‌های مجاور نظیر سیستان و بلوچستان صادر شده است.

وی گفت: در نیمه نخست سال جاری مبلغ 158 میلیون و 392 هزار تومان برای مبارزه با بیماری‌های دامی و واکسیناسیون دام‌های شهرستان هزینه شده است.

فرماندار درمیان  با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی همانند رسانه ملی، ارباب جراید و تریبون‌های نماز جمعه شهرستان به منظور انعکاس خدمات دستگاه‌های اجرایی به ویژه دامپزشکی اذعان داشت: دامپزشکی نقش مؤثری در تأمین سلامت بهداشتی و روانی جامعه ایفا می‌کند.

انتهای پیام/69017/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول