اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 34 میلیارد تومانی صورت گرفت

اجرای طرح هادی در 317 روستای خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون طرح هادی در 317 روستای استان اجرا شده است، گفت: برای اجرای این طرح‌ها 34 میلیارد تومان هزینه شده است.

اجرای طرح هادی در 317 روستای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند علی‌اصغر آسمانی مقدم امشب در حاشیه مراسم افتتاح مساکن روستای زلزله‎زده روستای شاج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو هزار پرونده در ارتباط با مسکن مناطق زلزله‌زده خراسان جنوبی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک‌هزار و 359 مورد به بانک معرفی شده‌اند، افزود: همچنین یک‌هزار و 135 مورد قرارداد در این رابطه منعقد شده است.

پایان کار 515 واحد مسکن مناطق زلزله‌زده خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون نقشه یک‌هزار و 36 واحد مسکن آماده شده و همچنین 997 واحد پی‌کنی شده است.

آسمانی‌مقدم از 955 مورد قالب‌بندی و 944 مورد آرماتوربندی واحد مسکن مناطق زلزله‌زده خراسان جنوبی خبر داد و گفت: همچنین اسکلت‌بندی 822 مورد و نازک‌کاری 503 واحد مسکن از دیگر اقدامات انجام شده بنیاد مسکن استان بوده است.

وی ادامه داد: از زمان آغاز انجام عملیات بازسازی مناطق زلزله‌زده استان تاکنون نماکاری 515 واحد مسکن به پایان رسیده و این واحدها به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وجود بیش از 900 روستای بالای 25 خانوار در خراسان جنوبی

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای بالای 25 خانوار گفت: در خراسان جنوبی تعداد907 روستای بالای 25 خانوار وجود دارد.

آسمانی‌مقدم اضافه کرد: تاکنون برای 641 مورد از این روستاها طرح هادی تهیه شده است و طرح هادی باقی‎مانده روستاها نیز تا پایان طرح پنجم توسعه باید به پایان برسد.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح هادی در 317 روستای استان اجرا شده است، خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها 34 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/69019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول