اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

جشنواره سرود محلات قزوین نوپا اما موفق است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نوپایی جشنواره سرود محلات مانعی برای عالی برگزار شدن این حرکت مهم فرهنگی در شهر قزوین نبود.

جشنواره سرود محلات قزوین نوپا اما موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین صلح‌جو صبح امروز ضمن حضور در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سرود محلات شهر قزوین در حاشیه برنامه اظهار داشت: نخستین جشنواره سرود محلات در راستای احیای موضوعات فرهنگی فراموش شده‌ای است که در جامعه با آن روبه‌رو هستیم.

وی افزود: نوپایی جشنواره سرود محلات، مانعی برای عالی برگزار شدن این حرکت مهم فرهنگی در شهر قزوین نبود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین برگزاری چنین برنامه‌هایی را گامی مهم در فراهم آوردن اوقات فراغت سازنده برای نوجوانان و جوانان اعلام کرد و افزود: تشکیل گروه‌های سرود در محله‌های شهر و سوق دادن نیروهای جوان به عضویت در آن‌ها و برگزاری مسابقات و جشنواره‌هایی برای رقابت سازنده بین آن‌ها بسیار ارزشمند است.

صلح‌جو ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد مرکز موسیقی، سرود و آهنگ‌های انقلابی سازمان فرهنگی ورزشی، ادامه داد: این مرکز از نیروهای انسانی خوش‌نام و با تجربه بهره‌مند است و این موجب می‌شود قزوین دوباره به دوران طلایی که در حوزه سرود داشته برگردد و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

این مسئول از برگزاری این جشنواره در سال‌های بعدی با رویکرد ملی حمایت کرد و گفت: اگر می‌خواهیم در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تلاش کنیم توانمندی‌ها تکرار و نقاط ضعف رفع شود.

انتهای پیام/2667/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول