اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه ولایت

جشنواره فرهنگی «روشنا» در گناباد برگزار می‌شود

در ایام فرخنده دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر، جشنواره فرهنگی روشنا در سطح مراکز آموزش عالی شهرستان گناباد برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی «روشنا» در گناباد برگزار می‌شود

جواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، با همکاری معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در ایام فرخنده دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر در قالب جشنواره فرهنگی روشنا مسابقه کتابخوانی از کتاب خط روشن برگزیده‌ای از کتاب الغدیر علامه امینی در سطح مراکز آموزش عالی شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گناباد درباره نحوه برگزاری مسابقه کتابخوانی گفت: مسابقه کتابخوانی کتاب خط روشن در 9 روز و هر روز یک فصل از کتاب از روز عرفه لغایت عید غدیر از طریق پیامک و وب سایت اینترنتی جشنواره و با ارسال کد رمز موجود در کارت ضمیمه کتاب و پاسخ به سوالات هر فصل اجرا می‌شود.

باقری افزود: جوایز به صورت روزانه و در مجموع 110 دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه، 10 بسته گنجینه محصول فرهنگی به ارزش 500 هزار ریال به قید قرعه به افرادی که پاسخ صحیح آن روز را ارسال کرده‌اند اهدا خواهد شد.

وی گفت: در پایان نیز به افرادی که در تمامی روزهای جشنواره شرکت داشته و موفق به کسب امتیاز شرکت در قرعه کشی نهایی جشنواره شوند به قید قرعه هزینه 25 سفر عتبات عالیات و 10 دستگاه لپ‌تاپ در مراسم اختتامیه جشنواره اهدا می‌شود.

باقری بیان داشت: قیمت پشت جلد کتاب 9 هزار تومان که با تخفیف قیمت کتاب 7 هزار تومان است.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت جشنواره روشنا (سایت جشنواره  www.rushana.ir)، ارسال کلمه book به سامانه پیامک 30008585 و یا خرید حضوری بسته با مراجعه به دفتر نهاد رهبری دانشگاه و دفاتر فرهنگی دانشگاه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/2202/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول