اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

وظیفه مسئولان میدان دادن به جوانان در فعالیت‌های فرهنگی است

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: با اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی امروز دشمنان ترفندهای خود را طراحی می‌کنند و وظیفه ما مسئولان آگاهی‌بخشی به نسل جوان و میدان دادن به فعالیت‌های فرهنگی است.

وظیفه مسئولان میدان دادن به جوانان در فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری شب گذشته در یادواره شهدای خلیج فارس در روستای بحیری گفت: اگر روحیه استکبارستیزی و غیرت غیرتمندان نبود معلوم نبود که مملکت عزیز ما در این برهه از تاریخ در چه جایگاهی قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه فداکاری رزمندگان تا جایی که میخ‌های بلند از روی کینه در سینه‌هایشان فرو بردند موجب ماندگاری نظام شد، گفت: چرا رزمندگان سینه‌هایشان در برابر گلوله‌های دشمنان سپر کردند اینها سوالاتی است که جواب آن‌ها را در دفاع از نظام و ارزش‌های نظام می‌توان یافت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان بسته شدن پرونده جنگ و شهدا را موجب بسته شدن فرهنگ ایثار، دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام و هجوم توطئه‌های بیگانگان دانست.

حسینی بوشهری با بیان اینکه ایران اسلامی قلب تپنده جهان اسلام است، تصریح کرد: رزمندگان و شهدا این راه را انتخاب کردند تا آرمان‌های نظام و دین مبین اسلام خدشه‌دار نشود. اگر امروز دشمنان دست آشتی دراز می‌کنند طمع به ارزش‌های ما دارند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان افزود: با اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی امروز دشمنان ترفندهای خود را طراحی می‌کنند و وظیفه ما مسئولان آگاهی‌بخشی به نسل جوان و میدان دادن به فعالیت‌های فرهنگی است.

حسینی بوشهری اضافه کرد: نسل جوان ما باید جای شهدا را پر کند و با انس به قرآن کریم، دعا و خدا بگوییم که شهدا زنده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس، درخشان‌‌ترین و فروزان‌ترین فرهنگ ایثار و فداکاری ایجاد را کردند.

سردار علی رزمجو افزود: انوار شهدای خلیج فارس تا ابد در بلندای عزت و سرافرازی امت قهرمان و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد.

وی تصریح کرد: این شهدا با غیرت و مردانگی پرونده بزرگترین دشمن اسلام و انقلاب اسلامی را در هم پیچیدند و جاودانه شدند.

در مراسم بیست و ششمین سالگرد شهدای نبرد مستقیم با آمریکا که در گلزار شهدای روستای بحیری دشتی برگزار شد، حسنوند استاندار بوشهر، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده شهدا و سایر قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول