اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی صورت گرفت

تجهیز 19 کانون فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی گفت: همزمان با سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به استان، 19 کانون فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی به اقلام کتابخانه‌ای تجهیز شدند.

تجهیز 19 کانون فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی، هاشم شیرازیان گفت: اقلام کتابخانه‌ای 19 کانون فرهنگی، هنری مساجد در قالب "کاروان مهر" با حضور جمعی از مسئولان به شهرستان‌های هدف ارسال شد.

شیرازیان، اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را 950 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: به هر یک از این کانون‌ها 50 میلیون ریال تجهیزات کتابخانه‌ای اختصاص یافت.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی اظهار داشت: این تجهیزات برای هشت کانون شهرستان بجنورد، پنج کانون شهرستان اسفراین و سه کانون شهرستان شیروان ارسال شده است.

به گفته وی دو کانون شهرستان جاجرم و همچنین یک کانون شهرستان گرمه نیز از این تجهیزات برخوردار شدند.

شیرازیان با بیان اینکه اعتبار این تجهیزات از محل اعتبارات سفر رهبری تأمین شده است، یادآور شد: این تجهیزات شامل میز، صندلی و قفسه کتاب و کتاب‌های اختصاص یافته شامل کمک درسی، آموزشی، دینی، قرآنی و علمی است.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول