اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه نینوا گلستان:

راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی در سطح کشور است

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نینوا گلستان گفت: راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی در سطح کشور است.

راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی در سطح کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روح‎الله تابش ‌بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی اعزام اردوهای راهیان نور دانش‎آموزان گلستان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: تدارک لازم برای اسکان دانش‎آموزان در اردوگاه عملیاتی پیش‎بینی شده است.

وی راهیان نور را امتداد دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: اثرات مثبت این حرکت ماندگار توانسته در مواجهه با تهاجم فرهنگی نقش‌آفرین باشد.

تابش بیان داشت: دشمن از ابزارهای مختلف استفاده می‎کند و با جوسازی در عرصه مجازی تلاش دارد تا جلوی این حرکت عظیم را بگیرد اما معنویت سرزمین نور از چنان جاذبه‎ای برخوردار است که اقشار مختلف مردم به آن کشش دارند.

برخی تلاش دارند با اظهارنظرهای مخالف جلوی این حرکت فرهنگی را بگیرند

وی یکی از رویکردهای اردوهای راهیان نور را انتقال ارزش‎ها و احیای فرهنگ ایثار برشمرد و یادآور شد: اردوهای راهیان نور توانسته به زیبایی مفاهیم جنگ و دفاع مقدس را به نسل جوان که درکی از آن روزها ندارد، منتقل کند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: اتفاقات زیادی ممکن است در یک سفر رخ دهد اما برخی با اظهارنظرهای مخالف و عدم درک صحیح از این حرکت عظیم فرهنگی تلاش دارند تا آن را متوقف کنند.

تابش با تاکید بر اینکه اردوهای دانش‎آموزی با قوت ادامه دارد، بیان داشت: دانش‎آموزان به صورت داوطلبانه به راهیان نور اعزام می‌شوند و اجباری برای حضور آنها وجود ندارد حتی اگر دانش‎آموزی در این اردو شرکت نکند نمره‎ای از درس آمادگی دفاعی وی کسر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه راهیان نور باید در راستای تقویت اعتقادات جوانان و نوجوانان به عنوان یک فرهنگ ارزشی در جامعه نهادینه شود، گفت: راویان دفاع مقدس در این راستا رسالت سنگینی بر عهده دارند که سعی شده افرادی مجرب در این اردوها حاضر شوند.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول