اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

امنیت فرهنگی باید در جامعه حکمفرما باشد

امام جمعه موقت بوشهر گفت: هم‌اکنون امنیت پایدار در کشور حکفرماست و باید امنیت فرهنگی هم برقرار شود.

امنیت فرهنگی باید در جامعه حکمفرما باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: ما نیروی انتظامی را ضامن امنیت اجتماعی می‌دانیم و اکنون در کشور امنیت پایداری حاکم است.

وی با بیان اینکه مامورین پرتلاش نیروی انتظامی برای راحت زندگی کردن و آسایش ما شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، ادامه داد: از کارکنان نیروی انتظامی که برای حفظ امنیت، آسایش و آرامش خود را به خطر انداخته‌اند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه ایجاد امنیت نیاز به فکر، اندیشه و فرهنگ دارد، تاکید کرد: امنیت فرهنگی که از نظر اخلاقی و دینی مردم آن را احساس می‌کنند باید در جامعه حکمفرما شود.

دشتی در ارائه راهکار برای ایجاد این نوع امنیت تاکید کرد و گفت: اکنون خلاء امنیت فرهنگی در جامعه احساس می‌شود و باید راهکار جدیدی برای این موضوع اندیشیده شود.

امام جمعه موقت بوشهر به دیدار نخبگان دانشگاهی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تاکید بر این نکته که پیشرفت علمی به صورت پرشتاب باید در دستور کار نخبگان قرار گیرد، گفت: اکنون شتاب علمی در کشور وجود دارد اما لازم است این شتاب به جایی برسد که کشور ایران به عنوان مرجعیت علمی در جهان قلمداد شود.

وی همچنین با تبریک اعیاد قربان و روز عرفه در استفاده بهینه مردم متدین استان بوشهر از این 2 رویداد تاکید کرد و گفت: دعا و نیایش و قربانی کردن برای رفع گرفتاری‌ها در این ایام ضروری است.

انتهای پیام/66006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول