اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبیک خبر داد

کشف بیش از 30 هزار اقلام ضد فرهنگی در آبیک

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از کشف 33 هزار و 678 مورد اقلام ضد فرهنگی در یک سال اخیر در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 30 هزار اقلام ضد فرهنگی در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، منصور خدایی در سخنانی پیش از آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر(عج) این شهر اظهار داشت: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون دو هزار و 888 قطعه ماهواره و هفت هزار و 648 لوح فشرده غیر اخلاقی از دست‌فروشان و ویدئوکلوپ‌ها کشف و جمع‌آوری شده است.

وی همچنین از کشف 985 قوطی مشروبات الکلی خارجی در شهرستان آبیک خبر داد و افزود: کشفیات نیروی انتظامی این شهرستان طی یک سال اخیر، 27 درصد افزایش داشته است.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات قضایی به شهروندان آبیک به تعداد 22 هزار و 228 مورد طی یک سال اخیر ادامه داد: این خدمات در زمینه‌های مختلف مانند تحقیقات محلی، ابلاغ، احضاریه، دادنامه و جلب بوده که این نوع خدمات‌رسانی، در تسریع تشکیل و رسیدگی پرونده‌ها نقش بسزایی ایفا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از ارائه 9 هزار و 508 خدمت به مردم از سوی شعبه نظام وظیفه در یک سال اخیر خبر داد و  تصریح کرد: طی این مدت، به 30 هزار و 531 مورد خدمات غیرحضوری مردم رسیدگی شده است.

خدایی افزود: در نیمه دوم سال گذشته به یک هزار و 797 مورد و در نیمه نخست امسال به یک‌هزار و 302 مورد مراجعه حضوری مردم رسیدگی شده است که نقطه مثبت نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/77006/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول