اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز

اولین سرود دفاع مقدس با عنوان حماسه البرز تولید شد

معاونت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از تولید اولین سرود دفاع مقدس با عنوان حماسه البرز خبر داد.

اولین سرود دفاع مقدس با عنوان حماسه البرز تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، ابراهیم رجوانی اظهار داشت: در راستای استفاده از ابزار هنر برای شناساندن سرداران و شهدای عالی مقام استان البرز به نسل جوان و شهروندان این استان نخستین سرود حماسی دفاع مقدس با عنوان حماسه البرز تدوین و آماده پخش شد.

وی ادامه داد: ما از تمامی ظرفیت‌های هنری و نمایشی و صوتی و تصویری برای ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس استفاده می‌کنیم و امیدواریم این تلاش‌ها موجب ماندگاری افتخارات آن دوران طلایی باشد.

رجوانی در ادامه افزود: این سرود اولین سروده اختصاصی حوزه دفاع مقدس استان البرز می‌باشد با ترانه‌ای زیبا تهیه شده است و امیدواریم با تولید این گونه آثار هنری قدمی هر چند کوچک در ماندگاری حماسه دفاع مقدس برداشته باشیم.

رجوانی افزود: آهنگ‌ساز این اثر محمد فرمانیان و ترانه‌سرا ناهید حسین دوست و خواننده این کار نیز رضا معتمدی می‌باشد و زمان این کار 4 دقیقه است.

وی در ادامه سخنان خود از تولید فیلم مستند داستانی سردار شهید حاج حسین میر رضی با عنوان شکوه البرز خبر داد و گفت: در راستای معرفی شخصیت و منش فرماندهان شهید استان البرز فیلم مستند داستانی سردار شهید حاج حسین میر رضی تولید شد.

رجوانی افزود: از مدت‌ها قبل کار تحقیق و پژوهش تولید این اثر هنری آغاز گردیده بود که این فیلم با عنوان شکوه البرز به مدت 40 دقیقه آماده نمایش گردید.

وی گفت: کار پیش تولید این فیلم از مرداد ماه سال‌جاری آغاز شد و در مهر ماه سال‌جاری جهت پخش به مرکز سیمای استان البرز تحویل گردید.

رجوانی در ادامه افزود: تهیه‌کننده این فیلم آقای بهرام شهبازی می‌باشد و این کار به سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توسط انجمن فیلم و تئاتر دفاع مقدس استان البرز تولید شد.

رجوانی در خاتمه افزود: ما معتقدیم از جمله اقدامات مهم و تاثیرگزار در جهت معرفی شخصیت و منش فرماندهان و سرداران استان البرز تهیه و ساخت فیلم داستانی مستند زندگی این عزیزان می‌باشد چراکه منش و رفتار شهدای ما می‌تواند الگوی نسل جوان فعلی باشد.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول