اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد

ضرورت توجه به مسایل فرهنگی دانشگاه‌های آزاد منطقه 17

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت توجه ویژه به مسایل فرهنگی از جمله حجاب اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 17 تأکید کرد.

ضرورت توجه به مسایل فرهنگی دانشگاه‌های آزاد منطقه 17

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمد حسین سرورالدین ظهر امروز در جریان افتتاح نمازخانه جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد صومعه‌سرا با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید هدف دانشگاه آزاد اسلامی را تربیت نیرویی متعهد و متخصص برای نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: باید بتوان از این نیرو در مسایل مدیریتی کشور استفاده کرد.

این مسئول، نظارت کامل مسئولان دفاتر فرهنگی در واحدهای دانشگاهی را مورد تأکید قرار داد و افزود: واقعیت‌ها باید در نظر گرفته و گفته شود تا بتوان مسایل و مشکلات را برطرف کرد.

وی ادامه داد: وقتی نظارت کافی بر تمام مسایل فرهنگی دانشگاه وجود داشته باشد مشکلات به راحتی قابل حل می‌شود بنابراین باید با برنامه‌ریزی مناسب برای برطرف شدن مشکلات موجود اقدام کرد.

سرورالدین، پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی را در اولویت کار مسئولان فرهنگی واحدها دانست و خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌ها هر اندازه کار فرهنگی انجام شود باز هم کم است زیرا در ارتباط با مسایل فرهنگی کمک کردن به خود و دیگران برای کسب رضایت خداوند متعال باید در اولویت قرار گیرد و در دانشگاه‌ها این اهمیت مضاعف می‌شود.

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیگیری بحث حجاب و عفاف در واحدهای دانشگاهی تصریح کرد: توجه به بحث حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها تنها توجه به پوشش نیست بلکه توجه به اخلاق، نجابت، پاکی و پاکیزگی است.

وی، رعایت حجاب در واحدها و مراکز آموزشی سطح منطقه برای تمام کارکنان و اعضای هیئت علمی را امری واجب عنوان کرد.

سرورالدین، خواستار تشکیل کمیته اجرایی فرهنگی منطقه‌ای شد و خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته اجرایی فرهنگی در منطقه که با هماهنگی دبیر شورای فرهنگی به صورت مرتب برگزار می‌شود آسیب‌شناسی لازم برای شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه‌های فرهنگی اجرا شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، توجه ویژه به مسایل فرهنگی در دانشگاه‌ها را مهم خواند و متذکر شد: در پرداختن به مسایل مختلف فرهنگی در دانشگاه‌ها انتظار بیشتری از مسئولان دفاتر فرهنگی می‌رود.

این مسئول، با بیان اینکه تخلف در واحدهای دانشگاهی باید به حداقل برسد، یادآور شد: توجه به تعهد و تخلف‌ها از مجموعه کارهای مسئولان دفاتر فرهنگی در واحدهاست و این بسیار مهم است.

انتهای پیام/84003/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول