اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال‌جاری صورت گرفت

حضور 514 کارآموز طارمی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم گفت: 514 نفر از کارآموزان در فنی و حرفه‌ای شهرستان طارم دوره‌های آموزشی را سپری کردند.

حضور 514 کارآموز طارمی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای

علی رازفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای طارم در سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: مرکز شهید مطهری طارم به صورت دو منظوره فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مرکز برای آقایان و خانم‌ها در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات برگزار می‌شود، تصریح کرد: دوره‌های این مرکز بر حسب نیاز این منطقه در حرفه‌های مختلف در مرکز ثابت و روستاهای دور و نزدیک شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم به دوره‌های آموزشی مرکز شهید مطهری طارم در مرکز ثابت شهری در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: دوره‌های مختلفی در این حوزه برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول به دوره‌های برگزار شده در بخش خدمات اشاره کرد و گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری دوره‌های رایانه کار ICDL درجه 2، رایانه کار ICDL درجه یک، کاربر نرم‌افزار اداری، طراحی مقدماتی صفحات WEB، کاربر رایانه و شهروند الکترونیکی (E-Citizen) اجرا شده است.

رازفر اضافه کرد: همچنین در حوزه خدمات دوره‌های مختلفی مانند کاربر پیشرفته اینترنت، حسابدار عمومی تکمیلی، حسابدار عمومی مقدماتی، کاربر امور بانکی، کارشناس ارزیابی بیمه‌های اشخاص، کارشناس ارزیابی بیمه خودرو، پرده دوز درجه 2، الگوساز و برشکار لباس زنانه (تک‌دوزی)، نازک‌دوز زنانه، مانتودوز، روبان‌دوز و دوره امداد و کمک‌های اولیه برگزار شده است.

وی به برگزاری دوره‌های مختلف در شش ماه نخست سال‌جاری در بخش صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: دوره تعمیرکار سیستم انتقال قدرت خودروی سبک، مکانیک سیستم‌های سوخت‌رسانی خودروهای سبک، تعمیرکار موتورهای بنزینی و لوله‌کش گاز خانگی و تجاری جزو این دوره‌ها است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم ادامه داد: همچنین دوره‌های توانایی نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ گازی دیواری، توانایی عیب‌یابی آبگرمکن دیواری، نصاب سامانه کنترل هوشمند موتورخانه گرمایشی (آبگرم)، جوشکاری با فرآیند قوس الکتریکی دستی E3، منبت معرق‌کار درجه 2 و مشبک‌کار درجه 2 در بخش صنعت اجرا شده است.

این مقام مسئول به دوره‌های برگزار شده در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: دوره‌های باغبانی، پرورش‌دهنده زیتون، کشت کار گلخانه‌های خاکی، پرورش‌دهنده قارچ صدفی و پرورش‌دهنده قارچ دکمه‌ای در فنی و حرفه‌ای طارم برگزار شده است.

رازفر به تعداد کارآموزان ثبت شده در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اذعان داشت: در طول این مدت 514 نفر از کارآموزان در مرکز ثابت و در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای طارم دوره‌های آموزشی را سپری کردند.

وی اضافه کرد: عملکرد این کارآموزان در نیمه نخست سال‌جاری 170 هزار نفرساعت آموزش است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد مردم می‌توانند برای حضور در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول