اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای برادران دامغان:

تعامل دانشجویان با مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای افزایش یابد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای برادران دامغان گفت: تعامل دانشجویان با مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای باید بیش از گذشته افزایش یابد.

تعامل دانشجویان با مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‎ای استان سمنان، دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان دامغان به منظور آشنایی با پتانسیل‎های آموزش فنی و حرفه‎ای، از مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای برادران این شهرستان بازدید به عمل آوردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای برادران دامغان گفت: دانشجویان دختر رشته کامپیوتر دانشگاه علمی کاربردی برای آشنایی با مهارت‎آموزی و همچنین حرفه‎های مهارتی و کارگاه‎ها و تجهیزات آموزشی از این مرکز بازدید کردند.

حمیدرضا رشیدی همچنین اظهار داشت: به بازدیدکنندگان ضمن بازدید از کارگاه‎های PLC و نقشه‎کشی توضیحاتی در خصوص آموزش‎های ارائه شده، نحوه برگزاری کلاس‎‎ها، برگزاری آزمون و دریافت گواهی‎نامه از سوی مربیان ارائه شد.

لازم به ذکر است؛ تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای سطح استان سمنان آمادگی کامل برای بازدید کلیه اقشار جامعه اعم از کارجویان، دانشجویان، اصناف و مشاغل از کارگاه‎ها و تجهیزات خود را دارند.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول