اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اعلام کرد

صدور 4 هزار گواهینامه مهارتی در آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: شش ماه نخست سال جاری بیش از 4 هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی صادر شده است.

صدور 4 هزار گواهینامه مهارتی در آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی

جمشید اسعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شش ماه نخست سال جاری 4 هزار و 205 گواهینامه مهارتی در آذربایجان غربی صادر شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، تعداد یک‌هزار و یک پروانه مهارت در بخش صنعت ساختمان و 4 هزار و 182 تأئیدیه صلاحیت حرفه‌ای در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی صادر شده است.

اسعدی با اشاره به روند روبه رشد ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی استان، افزود: در مجموع با برگزاری 618 دوره آموزشی، آموزش یک‌میلیون 629 هزار و 688 نفر ساعت تحقق یافته است.

وی  در ادامه با اشاره به کسب رتبه برتر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در حوزه مشاوره و هدایت آموزشی و رهگیری اشتغال، اظهار داشت: از سال 1389 تاکنون 2350 فقره مجوز برای مشاغل خانگی در 59 حرفه مهارتی در سطح استان صادر شده که یک‌هزار و 947 نفر تسهیلات وام خود اشتغالی را اخذ کرده‌اند.

انتهای پیام/61001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول