اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود خبر داد

حضور 621 کارآموز ایجرودی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: 621 نفر در دوره‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود شرکت کردند.

حضور 621 کارآموز ایجرودی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای

محمدحسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به دوره‌های برگزار شده فنی و حرفه‌ای ایجرود در 6 ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در طول این مدت استقبال خوبی از دوره‌های مرکز کردند.

وی به برگزاری دوره رایانه کار ICDL درجه 2 اشاره کرد و افزود: این دوره با 32 ساعت آموزش برای 14 نفر از مردان در مرکز ثابت شهری برگزار شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه دوره شهروند الکترونیکی (E.Citizen) در مرکز ثابت شهری اجرا شده است، تصریح کرد: این دوره با 77 ساعت آموزش برای 13 نفر از زنان علاقه‌مند ایجرودی اجرا شد.

این مسئول با بیان اینکه دوره اتوماسیون اداری درجه 2 برای زنان برگزار شده است، گفت: این دوره با 104 ساعت آموزش در شش ماهه نخست سال‌جاری برای 11 نفر از کارآموزان اجرا شده است.

پیری به برگزاری دوره کارور PLC درجه 2 در مرکز ثابت شهری فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: این دوره برای 10 نفر از مردان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: دوره کارور PLC درجه 2 با 272 ساعت آموزش برای علاقه‌مندان به این حرفه برگزار شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به برگزاری دوره نازک‌دوز زنانه اشاره کرد و افزود: این دوره برای 15 نفر از زنان در مرکز روستایی «سعیدآباد» اجرا شده است.

این مسئول ادامه داد: دوره نازک‌دوز زنانه با 460 ساعت آموزش برای کارآموزان علاقه‌مند به این رشته اجرا شده است.

پیری با بیان اینکه دوره پرورش‌دهنده قارچ دکمه‌ای برای 12 نفر از زنان علاقه‌مند برگزار شده است، تصریح کرد: این دوره در خرداد ماه امسال آغاز شد و در مرداد ماه به پایان رسید.

وی اضافه کرد: این دوره با 165 ساعت آموزش در شش ماهه نخست سال‌جاری در روستای «گلابر» شهرستان ایجرود برگزار شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به برگزاری دوره رایانه کار تدوین فیلم و صدا با SSP اشاره کرد و افزود: این دوره برای هشت نفر از علاقه‌مندان به این رشته اجرا شده است.

این مسئول ادامه داد: دوره رایانه‌کار تدوین فیلم و صدا با SSP با 184 ساعت آموزش در روستای «جوقین» شهرستان ایجرود برگزار شده است.

پیری در ادامه به تعداد کل کارآموزان ثبت شده از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریور ماه اشاره کرد و اذعان داشت: در مجموع 621 نفر در طول این مدت از دوره‌های برگزار شده در فنی و حرفه‌ای ایجرود بهره‌مند شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول