اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرای زنجان خبر داد

برگزاری 144 دوره آموزشی در فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرای زنجان گفت: 144 دوره مختلف آموزشی در شش ماه نخست سال‌جاری در فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان برگزار شده است.

برگزاری 144 دوره آموزشی در فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان

پریسا علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به دوره‌های برگزار شده فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرای زنجان در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در طول این مدت استقبال خوبی از دوره‌های مرکز کردند.

وی به برگزاری دوره تکنسین تجهیزات شبکه‌های کوچک اشاره کرد و افزود: این دوره با 304 ساعت آموزش برای 18 نفر از زنان در محل رایانه یک فنی و حرفه‌ای الزهرا برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرای زنجان با اشاره به اینکه دوره سخت افزار روباتیک در این مرکز اجرا شده است، تصریح کرد: این دوره با 90 ساعت آموزش برای 15 نفر از مردان برگزار شده است.

این مسئول به برگزاری دوره تعمیرکار عمومی رایانه شخصی برای زنان علاقه‌مند اشاره کرد و گفت: این دوره با 480 ساعت آموزش برای 14 کارآموز زن در محل رایانه دو مرکز اجرا شده است.

علیمردانی به برگزاری دوره مهندس طراح و توسعه‌دهنده عمومی در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اذعان داشت: این دوره با 424 ساعت آموزش برای 17 کارآموز زن برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دوره در محل رایانه چهار مرکز برگزار شده است، افزود: همچنین دوره مهندس طراح و توسعه‌دهنده عمومی برای مردان علاقه‌مند به این حرفه نیز اجرا شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرای زنجان با بیان اینکه دوره مهندس برنامه‌نویس WebApplication)#C) برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی برگزار شده است، تصریح کرد: این دوره به مدت 320 ساعت آموزش اجرا شده است.

این مسئول به برگزاری دوره‌ تکنسین تجهیزات شبکه‌های کوچک اشاره کرد و افزود: این دوره برای 12 نفر از مردان به مدت 304 ساعت آموزش در محل رایانه یک مرکز الزهرا اجرا شده است.

علیمردانی ادامه داد: همچنین دوره رایانه کار تدوین فیلم و صدا با SSP برای 17 زن در محل رایانه یک به مدت 184 ساعت آموزش برگزار شده است.

وی به تعداد دوره‌های برگزار شده در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اذعان داشت: در طول این مدت 144 دوره در رشته‌های مختلف برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرای زنجان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد مردم می‌توانند در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول