اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال‌جاری صورت گرفت

آموزش 86 هزار نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای ایجرود

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود گفت: در نیمه نخست سال‌جاری 86 هزار و 543 نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود دوره‌های آموزشی را سپری کردند.

آموزش 86 هزار نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای ایجرود

محمدحسین پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به دوره‌های برگزار شده فنی و حرفه‌ای ایجرود در شش ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در طول این مدت استقبال خوبی از دوره‌های این مرکز کردند.

وی از برگزاری کلاس‌ عروسک‌‌دوزی در فنی و حرفه‌ای ایجرود خبر داد و افزود: این دوره به مدت 320 ساعت آموزش برای 10 نفر از زنان در روستای «اوچ تپه» شهرستان برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه دوره شهروند الکترونیکی به مدت 77 ساعت آموزش اجرا شده است، گفت: این دوره برای 11 نفر از زنان در روستای «کوسه‌لر» اجرا شد.

این مقام مسئول به برگزاری دوره رایانه ‌کار ‌ICDL درجه 2 در فنی و حرفه‌ای ایجرود در شش ماهه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اذعان داشت: این دوره به مدت 32 ساعت برای 10 نفر از کارآموزان زن در روستای «کوسه‌لر» برگزار شده است.

پیری اضافه کرد: همچنین دوره رایانه ‌کار ‌ICDL درجه 2 به مدت 32 ساعت آموزش برای 10 مرد در شهر «حلب» شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دوره پرورش قارچ دکمه‌ای در روستای «احمد کندی» برگزار شده است، تصریح کرد: این دوره با 165 ساعت آموزش برای 15 نفر از مردان اجرا شد.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود به برگزاری دوره شهروند الکترونیکی در فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و افزود: این دوره به مدت 77 ساعت آموزش برای شش مرد در شهر «حلب» اجرا شده است.

این مقام مسئول از برگزاری دوره پرورش‌دهنده گیاهان آپارتمانی خبر داد و بیان داشت: این دوره برای 15 زن در روستای «قارختلو» به مدت 112 ساعت آموزش برگزار شده است.

پیری همچنین به برگزاری دوره کارور GPS اشاره کرد و افزود: این دوره به مدت 100 ساعت آموزش برای 14 نفر از مردان علاقه‌مند در کارگاه روستای «جوقین» اجرا شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: دوره تولیدکننده تراریوم به مدت 124 ساعت برای 15 زن در محل «قارختلو» برگزار شد.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود از اجرای دوره شهروند الکترونیکی (E.Citizen) در محل بهزیستی شهرستان ایجرود خبر داد و تصریح کرد: این دوره به مدت 77 ساعت آموزش برای 9 مرد به مرحله اجرا درآمده است.

این مقام مسئول به عملکرد شش ماهه نخست سال‌جاری فنی و حرفه‌ای ایجرود اشاره کرد و افزود: در طول این مدت 86 هزار و 543 نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای شهرستان ایجرود دوره‌های آموزشی را سپری کردند.

پیری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای حضور در دوره‌های آموزشی و رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول