اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد

اعزام 8 دانش‌آموز از خراسان جنوبی به مسابقات قرآنی کشوری

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی گفت: هشت دانش‌آموز به مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزی اعزام شدند که هر هشت نفر رتبه‌های تک رقمی یک تا 9 را کسب و یک نفر نیز رتبه یک کشوری را کسب کرد.

اعزام 8 دانش‌آموز از خراسان جنوبی به مسابقات قرآنی کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا (ع)خراسان‌جنوبی، محمد وحدتی در ارتباط با مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی، اظهار داشت: طبق زمان‌بندی مشخص شده، مسابقات قرآن و عترت در واحدهای مقاومت دانش‌آموزی برگزار می‌شود و برگزیدگان در هفته بسیج به رقابت پرداخته و نفرات برتر به مسابقات استانی که در دهه فجر برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: مسابقات کشوری در قم و در جمکران برگزار شد که از خراسان جنوبی هشت نفر اعزام شدند و هر هشت نفر رتبه‌های تک رقمی یک تا 9 را کسب کردند و در این بین یک نفر نیز رتبه یک کشوری را کسب کرد.

این مسئول ظرفیت‌های استان در برنامه‌های قرآنی را بالا دانست و ادامه داد: باید همه دست به دست هم داده و فرهنگ قرآنی را در جامعه نشر دهیم که این مهم باید در همه ایام سال صورت گیرد و باید قدردان دست‌اندرکاران و نخبگان در این زمینه باشیم.

وحدتی تصریح کرد: مدیران کل آموزش و پرورش به نحو احسن برای برگزاری مسابقات تلاش می‌کنند و همه دست به دست هم می‌دهند تا مسابقات انجام و نفرات به مسابقات بالاتر اعزام شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی متذکر شد: تنها اداره آموزش و پرورش در نواحی و شهرستان‌های مختلف در برگزاری مسابقات قرآن همکاری کرده است.

وی اذعان داشت: برای نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، همه دستگاه‌های فرهنگی سهم عظیمی دارند و باید به دستگاه‌های متولی کمک کنند تا مسابقات قرآنی به نحو احسن برگزار شود.

انتهای پیام/69017/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول