اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین:

اتباع خارجی آسیب‌پذیر زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار می‌‌گیرند

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: پناهندگان و اتباع خارجی آسیب‌پذیر زیرپوشش بیمه تکمیلی در سال جاری قرار می‌گیرند.

اتباع خارجی آسیب‌پذیر زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار می‌‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مسعود امیرصوفی اظهار داشت: کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در راستای حمایت از اتباع خارجی در حوزه‌های مختلفی از جمله آموزش، امور بهداشتی، فنی و حرفه‌ای و امور بیمه ورود پیدا می‌کند و بخشی از هزینه‌های پناهندگان را در این زمینه‌ها تأمین می‌کند.

وی افزود: طرح بیمه تکمیلی اتباع خارجی از سال 90 در استان قزوین اجرا می‌شود که در راستای آن هزینه قشرهای آسیب‌پذیر به صورت رایگان از سوی کمیساریاری عالی سازمان ملل متحد پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین با اعلام اینکه هزینه سالیانه بیمه تکمیلی هر تبعه خارجی 90 هزار تومان است، تصریح کرد: در سال گذشته 750 خانوار تبعه خارجی با چهار هزار نفر جمعیت زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند که از این مجموعه 620 خانوار با سه هزار و 370 نفر به عنوان افراد آسیب‌پذیر به شکل رایگان زیر پوشش بیمه قرار داشتند.

امیرصوفی ادامه داد: لیست جدید افراد آسیب‌پذیر در سال جاری در دست تهیه است که پس تأیید دفتر مرکزی امور اتباع و مهاجرین خارجی در وزارت کشور به نمایندگی بیمه آسیا در قزوین ارسال می‌شود.

این مسئول بیان کرد: آغاز طرح بیمه تکمیلی در سال جاری از 25 شهریور ماه تا 24 شهریور سال 93 است و بیمه آسیا موظف است لیست افراد زیرپوشش را به همراه هزینه‌های پرداختی به صورت هفتگی به نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در وزارت کشور ارسال کند.

انتهای پیام/77002/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول