اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

جشنواره فیلم کودک فرصت جبران بی‌مهری مسئولان کشور به اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:‌ برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان بهترین فرصت برای جبران بی‌مهری مسئولان کشوری نسبت به این استان است.

جشنواره فیلم کودک فرصت جبران بی‌مهری مسئولان کشور به اصفهان است

علیرضا نصر اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان گوهر‌ ارزشمندی برای کشور و به ویژه شهر اصفهان است.

وی ادامه داد: مسئولان باید قدر حضور این جشنواره در اصفهان را بدانند و از تمام ظرفیت‌های آن برای ارتقا جایگاه اصفهان درسطح ملی و بین‌الملل استفاده کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره بهترین فرصت برای جبران بی‌مهری مسئولان کشوری نسبت به این استان است.

نصراصفهانی تصریح کرد: عوامل برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان باید تمام ظرفیت‌های اصفهان را برای برگزاری این جشنواره بکارگیرند و قابلیت‌های این شهر تاریخی و فرهنگی را به جهانیان معرفی کند.

وی اضافه کرد: تشکیل ستاد دائمی برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان ضروری است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: متأسفانه بعد از برگزاری این جشنواره، سینمای کودک به خواب یکساله می‌رود و امیدواریم با تشکیل ستاد دائمی این جشنواره شور و نشاط به سینمای کودک بازگردد.

این مسئول عنوان کرد: اعضای این شورا تمام توان خود برای برگزاری هرچه بهتر بیست‌وهفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به کار خواهند گرفت و از حمایت‌های معنوی و مالی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/63019/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول