اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم:

300 خانوار مددجوی شهرستان جم بیمه شدند

رئیس کمیته امداد شهرستان جم گفت: 300 خانوار مددجوی شهرستان جم بیمه شدند.

300 خانوار مددجوی شهرستان جم بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور بعد از ظهر امروز در نشست با مددجویان کمیته امداد جم اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و عمل به دستورات اسلام گامی در راستای موفقیت انسان در دنیا و آخرت است.

وی افزود: کمک به افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت از اساسی‌ترین اولویت‌های کمیته امداد است و در اسلام نیز به این مهم تاکید زیادی شده است.

رئیس کمیته امداد جم خاطرنشان کرد: توجه همه‌جانبه‌ای به مشکلات مددجویان داریم و تا رفع کامل مشکلات این قشر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

انیژپور تصریح کرد: توجه به سلامت و بهداشت خانواده‌های مددجویان نیز مورد تاکید این نهاد قرار دارد و اعتبارات خوبی برای این مسئله در نظر گرفته‌ایم.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از بهره‌مندی 226 خانوار از خدمات رفع سوء تغذیه کمیته امداد شهرستان جم در شش ماهه ابتدایی سال خبر داد.

انیژپور اظهار داشت: 226 خانواده از بسته‌های غذایی برای رفع سوء تغذیه کودکانشان بهره‌مند شدند و بیش از 165 میلیون تومان در این راستا هزینه شده است.

وی از بیمه شدن 300 خانوار مددجوی شهرستان جم خبر داد و گفت: امیدوار هستیم با بیمه کردن مددجویان بتوانیم مشکلات درمانی و بهداشتی آنها را رفع کنیم.

انیژپور بیان کرد: همچنین 94 نفر از مددجویان این شهرستان از خدمات ویژه بیماران خاص به ارزش 42 میلیون 250 هزار ریال بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول