اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌غربی خبر داد

ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای به کارگران آذربایجان‌غربی

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌غربی گفت: خدمات مختلفی در زمینه‌های آموزشی، درمانی و بیمه‌ای به کارگران در این استان ارائه می‌شود.

ارائه خدمات درمانی و بیمه‌ای به کارگران آذربایجان‌غربی

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: قراردادهای مختلفی با مراکز آموزشی، درمانی و ... در راستای خدمات‌دهی به کارگران منعقد شده است.

در جلساتی که با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه داشتیم، پیشنهاد نام‌گذاری یکی از بلوارهای شهر به نام کارگر توسط این مجموعه مطرح شد، که این درخواست مورد استقبال تصمیم‌گیرندگان قرار گرفت.

وی افزود: نام‌گذاری یکی از میدان‌های خارج از شهر به نام کارگر مورد نظر اعضای شهر بود، ولی با توجه به اهمیت موضوع و جایگاه رفیع کارگر در توسعه اقتصادی کشور به نظر می‌رسد که این عنوان برای یکی از گذرگاه‌های داخل شهر و پرتردد انتخاب شود.

صادقی با اشاره به اینکه در سایر شهرهای مناطق مختلف کشور چنین گام‌هایی در راستای پاسداشت مقام رفیع کارگر برداشته شده است، ادامه داد: مقام معظم رهبری از این طبقه جامعه به نیکی یاد کرده‌اند بنابراین می‌توان با طراحی چنین حرکت‌های نمادین در راستای تحقق منویات ولی‌فقیه گام برداشت.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی اظهار داشت: کارگران مشمول قانون کار تامین اجتماعی و دارندگان کارت مهارت فنی و حرفه‌ای کارگری می‌توانند در این مجموعه عضو شوند، به این وسیله از خدمات مختلف خود و اعضای خانواده آنها استفاده کنند.

وی با اظهار به اینکه خانه کارگر استان آماده پذیرش و عضوگیری است، ادامه داد: کارگران می‌توانند از خدمات آموزشی، رفاهی، درمانی، فرهنگی، حقوقی، اجتماعی، صنفی، ورزشی و هنری مراکز طرف قرارداد استفاده کنند.

صادقی بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر، حوادث، شخص ثالث، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت رایگان در رشته‌های مختلف را از جمله خدمات این مجموعه برشمرد و افزود: جامه کارگری استان می‌توانند با ارائه مدارک موردنیاز و پرداخت 15 هزار تومان فیش به مدت سه سال عضو خانه کارگر شده و از خدمات مختلف آن استفاده کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی به برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت علوم رایانه‌ای، هنری، حسابداری، زبان انگلیسی اشاره کرد و افزود: کانون آموزشی قلم‌چی، مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی، مجتمع آموزشی نوبل، مجتمع آموزشی پیوند اندیشه و رازی، کانون آموزشی مبتکران طرف قرارداد با این مجموعه هستند تا به اعضای ما با تخفیف خدمات دهند.

انتهای پیام/61002/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول