اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

بیمه 1200 مددجو در شهرستان ابهر

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از بیمه یک‌هزار و 200 مددجو در شهرستان ابهر خبر داد.

بیمه 1200 مددجو در شهرستان ابهر

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ابهر در راستای تامین آتیه خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در خصوص تامین آتیه مددجویان معرفی آنها به بیمه تامین اجتماعی برای بهره‌مندی از مزایای این نوع بیمه است، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در ارائه این نوع خدمت دنبال می‌شود، توانمندسازی جامعه هدف است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به بیمه یک‌هزار و 261 مددجوی ابهری که شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال هستند، اضافه کرد: امسال برای بیمه این تعداد مددجو پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از بیمه بازنشستگی و امور درمانی و دارویی از جمله مزایای بیمه تامین اجتماعی است.

داودی در ادامه به سایر خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد ابهر در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات بهداشتی به سالمندان از دیگر اقدامات کمیته امداد در سالم‌سازی جامعه هدف است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد سلامتی در بین سالمندان افزود: امسال به مناسبت هفته سالمند اقدامات بسیاری توسط کمیته امداد ابهر انجام شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت هفته سالمند 20 نفر از سالمندان ویزیت رایگان شدند.

این مسئول اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده و اعلام آمادگی تعدادی از پزشکان طرف قرارداد با کمیته امداد، پزشکان ابن تعداد از سالمندان مشمول بیمه درمانی امداد را ویزیت کرده و براساس نیازهای آنها خدمات درمانی و بهداشتی مورد نیاز به آنها ارائه شد.

وی همچنین به بازدید تعدادی از سالمندان مددجوی کمیته امداد ابهر از موزه‌های تاریخ طبیعی استان اشاره داشت و گفت: بازدید از گنبد تاریخی سلطانیه نیز از برنامه‌هایی بود که به مناسبت هفته سالمند انجام شد.

انتهای پیام/73005/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول