اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شهردار از صدا و سیمای اردبیل

افتتاح پروژه‌های عظیم با بی‌مهری رسانه ملی روبرو شده است

شهردار اردبیل با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در انعکاس رویداد بزرگ رونمایی از تندیس شهید جدی گفت: به قدر ارزش و جایگاه این حرکت کار اطلاع‌رسانی صورت نگرفت.

افتتاح پروژه‌های عظیم با بی‌مهری رسانه ملی روبرو شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای  شهر اردبیل که با حضور اعضا برگزار شد با ارائه گزارشی از افتتاح پروژه‌های منطقه یک و دو به صورت متمرکز اظهار داشت: ما به مناسبت هفته دفاع مقدس 20 پروژه را با هزینه‌کرد 25 میلیارد تومان در این مناطق افتتاح کردیم که شامل توسعه فضای سبز، آسفالت، معابر و کوچه‌ها، جدول‌گذاری و دیگر پروژه‌های زیرساختی بود.

وی تصریح کرد‌: مهمترین پروژه‌هایی که به میمنت هفته دفاع مقدس و در پاسداشت ایثارگری های رزمندگان به بهره‌برداری رسید تندیس شهید جدی و ماکت هواپیمای اف 4 وی بود که در میدان سابق ایثار که به نام همین شهید نامگذاری شد، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار اردبیل یادآور شد: ما مقدمات این کار را از یک سال پیش با کارهای مشورتی و کارشناسی و مشارکت نیروی هوایی انجام دادیم و بیش از 250 میلیون تومان برای ساخت تندیس و پایه‌های آن هزینه کردیم.

بدری به حضور فرماندهان ارشد نیروی هوایی در این مراسم به خاطر عظمت و مقام والای شهید جدی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از وظایف ذاتی و خطیر شورای شهر و شهرداری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با استعانت از خداوند و روح بلند این شهید والامقام توانستیم مراسمی در‌خور و در شأن ایثارگری‌های این فرزند برومند سبلان انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول تاکید کرد: مراسم با حضور فرماندهان ارشد نیروی هوایی ارتش و جانشین این نیرو و همچنین مسئولان و همرزمان این شهید والا‌تبار برگزار شد تا این حرکت استمراری باشد در اشاعه فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت و دلاور‌مردی‌های فرزندان این مرز و بوم.

شهردار اردبیل همچنین به مشارکت خوب شهرداری در برپایی نمایشگاه عملیات بدر در شورابیل اشاره کرد و اذعان داشت: ما برگزاری یادواره 68 شهید کارمند و ترور اردبیل را عهده‌دار بودیم که این یادواره به شایستگی برگزار و از مقام عزت‌مند شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

بدری از تدارک برنامه‌ها‌ی گسترده برای تکمیل و آماده‌سازی پروژه‌های جدید برای افتتاح در دهه فجر خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری شورا در این زمینه بتوانیم شایسته عمل کرده و در موعد مقرر این پروژه‌ها را افتتاح کنیم.

وی با اشاره به حجم عظیم پروژه‌های افتتاحی هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به اندازه حجم این پروژه‌ها صدا و سیما به انعکاس خبری این رویداد توجهی نداشته در حالی که سایر رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری‌ها در انعکاس ان سنگ تمام گذاشتند.

شهردار اردبیل افزود: شایسته نیست پروژه‌های با حجم ریالی 25 میلیارد تومان تنها در حد خبر کوتاه مورد توجه صدا و سیما قرار گیرد در حالی که ما در سایر مراکز استان‌ها شاهد هستیم کوچکترین پروژه‌ها با کمتر از 2 میلیارد تومان چنان در رسانه استانی و ملی با آب و تاب انعکاس داده می‌شود که سیمای سبلان از انجام آن عاجز و ناتوان بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود بیان داشت: شهرداری بدون توجه به حاشیه‌ها تمام وقت خود را صرف کارهای زیربنایی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی کرده و در این راستا کمر همت بسته تا کار را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/62001/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول